אנחנו לא יכולים בלי משחקים, במחשב, באייפד, בסלולרי כל מכשיר והמשחקים שלו, אנחנו לא יכולים להתחמק מזה.

היום ברשת מסתובבים אלפי משחקים בסוגים שונים של אנימציות וגרפיקות.

ב-mako משחקים נמצאים המון משחקים מגניבים בלעדיים ומיוחדים, בנוסף אנחנו רוצים להמליץ לכם על אתרי משחקים נוספים שעושים עבודה טובה:

אין תמונה
לפגוש חברים, ללמוד וליהנות

נט גיימס

למה מגיע להם: האתר כולל המון משחקי אונליין חינם, המחולקים לפי קטגוריות: משחקי פעולה, משחקי ספורט, משחקי יריות, משחקי ילדים, וגם משחקי הלבשה תמצאו שם, את כל משחקים שאתם מכירים, כמו באבלס וסוליטר, משחקי חשיבה, אסטרטגיה ועוד ועוד.

האתר גם מאפשר לגולשים לבנות דף אישי עם המשחקים האהובים ולשמור את התוצאות. באתר גם קיימת אפליקציה מיוחדת לפייסבוק, המאפשרת לשחק בתוך הרשת החברתית ולהשוות תוצאות עם חברים.

שורה תחתונה: משחקים המתאימים לכל הגילאים

אין תמונה
תמונה אחת שווה אלף מילים, לא?

וואלה כיף

למה מגיע להם: האתר הוותיק כולל בתוכו אלפי משחקי פלאש המסודרים לפי קטגוריות וגם משחקים של סדרות טלוויזיה לילדים, כגון דורה ובובספוג.

בין אלפי המשחקים תמצאו גם את המשחק המוכר טאקי, בו תוכלו לשחק גם נגד שחקנים אחרים וגם את מוגובי עולם וירטואלי לילדים שמאפשר ליצור דמות ולשחק במשחקים שונים.

שורה תחתונה: אלפי משחקים שונים וגם טאקי

אין תמונה
תמונה אחת שווה אלף מילים, לא?

 נענע10 משחקים  

למה מגיע להם:, גם כאן מדובר האתר וותיק הכולל אלפי משחקים שיעבירו לכם את הזמן. כאן גם תוכלו להגיב דרך פייסבוק על המשחק ותראו מה גולשים אחרים חושבים על המשחק.  תמצאו כאן גם קטגוריות מיוחדת כמו משעמם במשרד ומשחקים כחול לבן. בנוסף תוכלו למצוא משחקים מלאים להורדה.

 

שורה תחתונה: מאגר ענק של משחקים

אין תמונה
תמונה אחת שווה אלף מילים, לא?

Vgames

למה מגיע להם: ויגיימס הוא פורטל תוכן ותיק לגיימרים הכולל בתוכו גם משחקי פלאש.

באתר תוכלו למצוא עדכונים על משחקים חדשים, ביקורות, משחקים לסלולרי, פורומים שונים, וידאו ופרומואים למשחקים חדשים, מילון לגיימרים, ועשרות משחקים להורדה.

שורה תחתונה: לא רק משחקי פלאש

כיף פה
כיף פה

כיף פה

למה מגיע להם: כיף פה הוא אתר משחקים עצמאי. המבטיח משחקים חדשים כל יום, באתר קיים מבחר גדול של משחקים, משחקים המחולקים לפי הקטגוריות המוכרות ואם אתם נרשמים לאתר תוכלו לראות באילו משחקים שיחקתם מה אהבתם מתוכם וגם לראות מי החברים שמשחקים איתכם. בנוסף תוכלו למצוא באתר גם סרטונים ובדיחות.

 שורה תחתונה: לא רק לילדים

Smurfs’ Village
Smurfs’ Village

2 אפליקציות למשחקים מגניבים:

אין תמונה
תמונה אחת שווה אלף מילים, לא?

Smurfs’ Village

זוהי אפליקציה מגניבה המאפשרת לכם לבנות ולנהל כפר דרדסים. עליכם לשתול פרחים, לגדל ירקות ולבנות בתים לדרדסים כדי לעלות שלבים במשחק, בכסף (הווירטואלי) שאתם מקבלים מהקציר של הירקות אתם יכולים לקנות כל מיני פריטים לדרדסים שלכם.

_OBJ
Big Time Gangsta

זוהי אפליקציה מרהיבה בתלת מימד המאפשרת לכם להקים כנופיית רחוב שכונתית ולהשתלט על בניינים באמצעות קרב יריות, בכסף (הווירטואלי) שתקבלו מהבניינים תוכלו לקנות בית גדול יותר, מכוניות, רובים ועוד.