טי שירטים (צילום: istockphoto)
אז מה הטרנד הבא? | צילום: istockphoto

אתרי הלייף סטייל תופסים תאוצה ברשת, ואנחנו לא מתפלאים: הגלישה באתרי לייף סטייל מספקת רגיעה משטף החדשות המקיפות אותנו, בעיקר בישראל. לכן בחרנו להציג לכם חמישה אתרים מהנים שאולי לא שמעתם – ובעיקר שמעתן - עליהם.

סגנון וסטייל לא חסרים גם אצלנו, ערוץ הנשים של mako, שיעדכן אתכן בסטייל של הסלבריטאיות מכאן ומשם, יספר לכן איך הכי כדאי להתאפר בעונה הקרובה ויעניק טיפים נדיבים על איך להמיס את בן הזוג. סטייל בשפע תמצאו גם בסטייל ריבר, חנות המעצבים השווה של mako. בינתיים, הנה אתרי הלייף סטייל הטובים בישראל:

סלונה - מגזין אקטאוליה לנשים

אין תמונה
עיצוב נעים. סלונה
למה מגיע להם? סלונה מתעדכן מדי יום ועוסק בין השאר בנושאים הבוערים של היום. כמו כן, הוא מועשר בכותבים איכותיים ומעניינים, ביניהם דנה וייס, הילה אלפרט, שי אביבי ורעייתו מיכל ליבדינסקי ועוד. המלצות הצרכנות באתר כוללות המלצות של גולשי האתר שייתכן ויחצ"ניות, אך עדיין מגוונות ומעניינות. העיצוב הסגלגל-ורדרד בהחלט נעים לעין הנשית אך לא מצועצע מדי, כיאה לאופיו של האתר. חברות האתר יכולות להירשם אליו גם באמצעות פייסבוק, ולפתוח לעצמן בלוג באתר. אהבנו את אזור הממליצות של סלונה, בו כל אחת יכולה להעניק המלצה על נותן שירות שעשה לה את זה (הבעיה - יש בטח המונים שממליצים על עצמם).

עם זאת, למרות אוסף הכותבות המרשים, בחירת הנושאים מוטלת בספק. במלים אחרות, הכתבות לא תמיד הכי מעניינות. כמו כן, למרות האווירה המאוד אקטואלית שלו, הרבה פעמים יש תחושה שתוכן האתר לא באמת קשוב למתרחש.

בשורה התחתונה: לרציניות בלבד

אונלייף - לא לנשים בלבד

אין תמונה
קליל. אונלייף

למה מגיע להם? הפורטל החדשני מנסה לענות באופן מקיף למדי על תחומים שאינן רק לייפסטייל. יש בו כתבות על בית ומשפחה, עבודה, קריירה וכסף, ותרבות, והוא ממש לא מיועד לנשים בלבד, ופה הגדולה שלו.

העיצוב קליל וחדשני ומכיל כמות סבירה של פרסומות שלא מרצדות מול הפנים בזמן הקריאה, כשמעל לכל האתר ייחודי בגלל הפשטות שבו, לא עמוס מידיי במדורים או מנסה "למכור" את עצמו.

נושאי הכתבות מקוריים, מעניינים ונטולים מניעים כלכליים, החל מטיפים על סגנון ולבוש ועד פיתוח קריירה וייעוץ כלכלי. חברותינו שבהריון יכולות להירשם ולכתוב "יומן הריון" משלהן באתר והחברים בפייסבוק יכולים להתחבר לעמוד אונלייף. למרות השותפות עם עיתון "הארץ", אין כאן הרבה כותבים של "הארץ" או עיתונאים בכלל, אך הכתיבה מוקפדת ותמיד כיף לגלות שמות חדשים. 

בשורה התחתונה: כיף לפתוח איתו את הבוקר.

ביביוטי - פורטל טיפוח ויופי

אין תמונה
איך מורחים צללית? ביביוטי

למה מגיע להם? מאז שנבחר בשנה שעברה, לא הרבה התחדש בביביוטי. עם זאת, עדיין מדובר בפורטל ממצה ביותר בתחום היופי בישראל, הכולל מידע מגוון ומקצועי על הדברים שכיף לנו להשקיע בהם - פריזורה, צללית וקרם הגוף. לפורטל קיימים גם אחים קטנים בדמות ביביוטי לגברים וביביוטי לנוער.

כתבות חדשות באתר מועלות אחת לשבוע, ולא בכל מדור. אפשר לחפש באתר בעלי מקצוע, ציוד למכירה או לפרסם את עצמכם כבעלי עסק בתחום ללא תשלום. בנוסף, האתר מכיל רשימה מלאה של אתרי חברות יופי בארץ ובעולם. בגלריות התמונות והווידיאו ניכרים בעיקר תכנים בתחום האיפור, הלקוחים מחברות איפור ומיו-טיוב, וחסר גיוון בתחומים אחרים. עם זאת, המדור המיוחד שמלמד להתאפר כמו כוכבות-על דווקא ייחודי ומקורי. מגוון הבלוגים גדול, ומכיל הרבה מאוד טיפים בנושאי טיפוח.

בשורה התחתונה: ורוד ושימושי לעת הצורך

סקרנית - פורטל ורשת חברתית לנשים

sakranit
רשת חברתית. סקרנית

למה מגיע להם? למרות שנולד רק בשנה האחרונה, הספיק "סקרנית" לסקרן אותנו בטורים אישיים פרועים, וברשת החברתית הייחודית לנשים, בה אפשר להכיר נשים אחרות ולפרסם תמונות. הפורומים באתר עוסקים בנושאי הנשים הקלישאתיים אך חלקם גם מחדשים- אהבנו במיוחד את הפורום לנשים שאוהבות נשים, פורום "שנקל" לקנייה ומכירה של פריטים, ופורום עורכות הדין לשאלות על דינים וחוקים.

למרות שכולנו נשות קריירה עסוקות (כן כן), ב"סקרנית" יש גם משחקים, מתכונים וטיפים על סטייל ובריאות. העיצוב מרענן ונשי אך לא מצועצע, והאווירה מגזינית ורגועה, כך שעדכוני הכתבות נעשים בהתאם, רק לעיתים. עם זאת, הכתיבה איכותית ושווה את ההמתנה. אהבנו גם את "לחצן מצוקה", שהקלקה עליו נותנת רשימה וטלפונים של קווי חירום ועמותות נגד אלימות.

שורה תחתונה: תתחדשו! שווה בדיקה

נעלולה - נעליים ואקססוריז נוספים

אין תמונה
הקרדשיאנית שוב צעד אחד לפני כולם

למה מגיע להם? כי לא כל מי שיש לה פטיש לנעלים מודה בכך. הבלוג חוקר נעלים שונות ומשונות שאת חלקן לא תמצאו בארץ, אך תשמחו להכיר ולתהות האם באמת אפשר ללכת איתן, או עליהן. עמוד הפייסבוק של הבלוג רועש וגועש, וניתן למצוא אותו גם בטוויטר. העיצוב אמנם לבנבן ומבולגן, אך שלל התמונות מוסיפות צבע והרבה אופי, לצד הכתיבה הקלילה. בנוסף תוכלו למצוא כתבות על אקססוריז כמו טבעות, תכשיטים ופריטים לעיצוב הבית, אבל הכיף טמון בנעלים.

בשורה התחתונה: לכו על זה.

לכל האתרים הכי טובים 2010