נינט טייב צועדת (צילום: אלעד דיין)
קשה, קשה להיות צלם פפארצי. נינט צועדת | צילום: אלעד דיין
 לא קל לעשות רכילות בארץ. גל היחצ"נים, הסוכנים וכל הוואנאביז קצת מקשים בדרך אל הידיעה הבלעדית או תמונת הפפראצי שתעשה לכם טוב על הבוקר. מי כמונו ב-mako בידור, שעושים לילות כימים כדי לתת לכם את העדכונים החמים ביותר, יודעים על מה אנחנו מדברים. עם זאת, פעם בשנה אנחנו בהחלט מורידים את הכובע עבור האנשים והנשים האמיצים בחזית שעושים ימים כלילות כדי שאתם תדעו כל מה שאתם צריכים לדעת על הכוכבים האהובים שלכם. והנה חמישה אתרים שעושים את זה טוב במיוחד.

GuyP - הבלוג של גיא פינס

אין תמונה
מצאו את הנוסחה. הבלוג של גיא פינס
למה מגיע להם: רכילות, כידוע, מוטב לה שתוגש עם קורטוב הומור בצד. ולמרות הנימה הקצת רצינית של התוכנית, דווקא הבלוג של גיא פינס, המתופעל ברובו על ידי צוות התוכנית, קלט את הנוסחה בצורה מושלמת.

לצד לא מעט דיווחים ראשוניים ותמונות פפראצי מהעולם שנחשפות לעיני גולשי ישראל לראשונה, הבלוג מגיש את האייטמים בקלילות לא ממש אופיינית, ויחד עם עיצוב ברור ונוח, רשימת אתרים נהדרת לקבלת עוד עדכונים וכן פרסום אייטמים כמה פעמים ביום, הבלוג של פינס הוא בהחלט ה-מקום לעצור ולהתעדכן מה קורה עם הכוכבנים בחו"ל ובארץ, או סתם אם בא לכם להשתעשע קצת על חשבון דמי מור, אשטון קוצ'ר, לינדזי לוהן והחברים.

שורה תחתונה: אם עדיין לא עשיתם זאת, זה הזמן להוסיף אותו לפייבוריטס

Ynet רכילות – ערוץ הרכילות של Ynet

אין תמונה
קצר ולעניין. ווינט רכילות
למה מגיע להם: הנה אתר שבהחלט גורם לנו להזיע בלילות ולעבוד קשה יותר בימים, פשוט בגלל שהתחרות שהוא מציב ראויה, ביום האחד שבו אנו נוהגים לפרגן למתחרינו, למחיאות כפיים ראויות לשמן. ובקיצור, אם אתם מחזיקים מעצמכם כאנשים שמתעניינים בסלבס ישראלים ובינלאומיים, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם שלא לגלוש כאן.

אמנם פרשנויות לא תמצאו כאן, וגם ההומור, איך נאמר, קצת מורגש בחסרונו, אבל אם אתם מחפשים חדשות אמינות, מדויקות ולא פחות חשוב: קצרות ולעניין, אתר הרכילות של ynet הוא המקום לבדוק בו את כל מה שחם. וכמיטב המסורת של ynet, היו סמוכים ובטוחים שתמצאו כאן את כל מה שתחפשו, פלוס כמה דברים שלא חשבתם שחיפשתם, אבל טוב שמצאתם.

דווקא העיצוב קצת הורס את החוויה, והרקע הכהה, יחד עם הגלילה הבלתי נגמרת (מה קרה? טאגים הם מילה גסה?) ממש מקשים על הגלישה באתר, אבל כל זה לא משנה את העובדה שמבחינת תוכן, מדובר באחד מאתרי הסלבס הטובים ביותר ברשת.

שורה תחתונה: אחד מאתרי הסלבס הטובים ביותר ברשת

וואלה סלבס – ערוץ הרכילות של וואלה

walla celeb
הי, חיננית. וואלה סלבס
למה מגיע להם: מצד אחד, לא מעט פעמים עולות טענות על רמת התוכן באתר, כשמצד אחד מדברים על רמת הכתיבה ומצד שני על התוכן ההיפסטרי (כן, מסתבר שהוויכוח הזה עדיין שריר וקיים במקומות שונים ברשת) שלו. מצד שני, אין ספק שיחד עם העורך החדש שלהם (חיננית, הוא חן אבני מ"מעריב") והצוות המיומן שלהם, וואלה סלבס ימשיכו לעשות לנו לא מעט צרות ולהביא לכם לא מעט סקופים ותמונות פפראצי בלעדיות.

בכלל, כאתר פפראצי, אין ספק שוואלה סלבס נותנים פייט מעולה ואף לפעמים מנחיתים נוק אאוט לא קטן על שאר האתרים המתעסקים בתחום. בכלל, לפעמים נדמה שהצלמים שלהם נמצאים בכל מקום, כולל בכמה מקומות שלא הייתם מאמינים שהם היו שם. גם תדירות העדכון המטורפת והעובדה שבכל שעה, גם בשעות הקטנות של הלילה, אפשר לצפות לאייטמים לוהטים היישר מהתנור, גורמת לנו להגיש לוואלה סלבס את התואר במצפון שקט.

שורה תחתונה: ה-מקום לצילומי פפארצי לוהטים

Nrg  רכילות – ערוץ הרכילות של NRG

אין תמונה
חוצפה ותעוזה. נרג' רכילות
למה מגיע להם: כמיטב המסורת, ומול התחרות הקשה שמציגים לו ynet  ו-וואלה, NRG  מתמודד בכבוד לא רע בכלל מול האתרים הגדולים ומוכיח שעם מעט חוצפה ותעוזה אפשר גם אפשר לתת פייט ראוי לשמו.

הסגנון החצוף, העדכונים המהירים וגם, כן, העיצוב הנקי והנוח (סוף סוף אתר עם עיצוב נורמלי) לגלישה, כמו גם הפרויקטים המיוחדים, מציבים את NRG בטופ של הטופ של אתרי הרכילות הישראלית, עם כמה סקופים נאים שבהחלט אפשר ואף רצוי להתגאות בהם.

שורה תחתונה: בטופ של אתרי הרכילות בארץ

נענע10 סלבס – ערוץ הרכילות של נענע10

אין תמונה
חדשות חוץ. נענע10 סלבס
למה מגיע להם: אם אתם בענייני פרויקטים מיוחדים, תמונות שלא הספקתם לראות או – באופן קצת ביזארי, חייבים להודות – אם מתחשק לכם לצפות בפרקים המלאים של מהדורת החדשות של גיא פינס, "נענע סלבס" הוא האתר שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר עליו. הדבר נכון שבעתיים אם אתם בעניין של חדשות חוץ. אם אתם רוצים לדעת מה קורה עם פריס הילטון, בריטני ספירס, טום קרוז וכל השאר, אתם בהחלט במקום הנכון.
העיצוב של האתר, אפעס, לא הכי נוח לגלישה ולקריאה, וגם העדכונים קצת לוקים בחסר, אך מפצים על זה סגנון כתיבה עוקצני וכמה ידיעות שבאמת אי אפשר למצוא בשום מקום אחר. 

שורה תחתונה: תגלשו, לא תצטערו

לכל האתרים הכי טובים לשנת 2010