כוכב נולד בדרך לאילת (צילום: אורי אליהו)
צילום: אורי אליהו

תראו, אנחנו כאן ב-makoבידור אוהבים את העבודה שלנו ועושים אותה הכי טוב שאנחנו יכולים. אנחנו גם יודעים שעולם הבידור והרבה יותר גדול מאיתנו ומהתכנים שאנחנו מתעסקים איתם בכל יום, וסלבריטאי ארצנו מפרנסים גם אנשים אחרים ברשת. הלוואי והיינו יכולים לומר שאצלנו תמצאו את כל מה שאתם רוצים / צריכים / חולמים לדעת, ושאם זה לא קיים אצלנו, זה פשוט לא קיים. אבל זה יהיה שקר. 

יש לא מעט חדשות, מידע, תמונות, סקירות, ציניות ושאר ירקות שאפשר למצוא במקומות אחרים באינטרנט, גם אם לא אצלנו. איפה, למשל? הנה חמישה אתרים שאין לנו בעיה להוריד בפניהם את הכובע ולהצהיר שהם עושים אחלה של עבודה.

Ynet רכילות

Ynet רכילות
מתעסק ב: ציפורים קטנות שלוחשות כל מיני דברים על כל מיני סלבריטאים. גוסיפ, בקיצור. 

מה אפשר למצוא שם: בעיקר רכילות חמה ובועטת מחו"ל - בריטני ספירס, לינדזי לוהן ומדונה הן פחות או יותר טאלנטיות קבועות שם. מה שכן, פפראצי מקומי כמעט ואין. אבל האתר הזה בולט בעיקר על רקע החלשותם של אתרי הרכילות האחרים שהחליטו לאחרונה להתמקד בהעלאת תמונות רבות ולחתוך החוצה טקסטים כמעט לחלוטין.

יתרון בולט: פורמט גלילה נוח, ידידותי למשתמש ועובד מצויין.

בשורה התחתונה: הוליווד זה שם.

וואלה סלבס

אין תמונה
כבש את הרשת בסערה. מתוך הקליפ לשיר "אותה אהבה"
מתעסק ב: פפראצי, פפראצי, תמונות של סלבס ופפראצי.

מה אפשר למצוא שם: תיעוד נרחב ומקיף, ברמה שלא מביישת את משטרת ישראל, של קורותיהם ומעלליהם של סלבריטאי ארצנו. אם בר רפאלי יצאה במקרה החוצה לזרוק את הזבל, אם למירי בוהדנה גררו את האוטו או אם משה דץ נצפה עם חברה חדשה - תהיו בטוחים שיהיו שם תמונות.

חיסרון בולט: לא יהיו שם טקסטים. בוואלה סלבס מאמינים שנושא ונשוא זה כל מה שאתם צריכים לדעת על התמונות שלהם.

בשורה התחתונה: פייר? תמונה שווה אלף מילים. ברוב המקרים לפחות.

תרבות אמריקאית פופולרית: הבלוג של אפי טריגר

אין תמונה
כבש את הרשת בסערה. מתוך הקליפ לשיר "אותה אהבה"

מתעסק ב: טלוויזיה שמעבר לים.

מה אפשר למצוא שם: שלל של ניוזים, כתבות ועדכונים שעוסקים אך ורק בסרטים וסדרות טלוויזיה אמריקאיות, פורמטים חדשניים, ביקורות על פרקים וטריילרים מעניינים. טריגר, כך נראה, יושב וחורש על עשרות אתרי טלוויזיה בחו"ל ודולה משם מידע על כל מה שזז בפריים טיים האמריקאי. אם בריטני קופצת להופעת אורח מפתיעה בתכנית החדשה של ג'יי לנו - הוא יודע מזה. אם טרנטינו נכשל בקופות - הוא מדווח על זה. אם "בטי" יורדת מהמסכים - הוא יעדכן את זה. 

יתרון בולט: מדובר פחות או יותר באתר היחיד שמתמקד ספציפית בטלוויזיה אמריקאית. כבוד.

בשורה התחתונה: אם היינו יכולים לגייס את אפי טריגר לשורותינו ככתב טלוויזיה, היינו עושים את זה וזה אומר הכל.

אורנג' טיים

אתר אורנג' טיים
מתעסק ב: דברים שאנשים כותבים להנאתם על עולם הבידור.

מה אפשר למצוא שם: את מיטב הבלוגים העדכניים ביותר בישראל. אומרים שהפורמט עדיין לא מרהיב, אבל באתר מבטיחים שבקרוב מאוד יוצגו שיפורים משמעותיים. מה שיקל על האפשרות לקרוא את עדכוני הברנז'ה של ולווט, ביקורות הקולנוע של יאיר רווה וביקורת הטלוויזיה המרושעת משהו של צפניה.

יתרון בולט: אנשים שם יודעים לכתוב. וזה לא עניין של מה בכך בימינו.

בשורה התחתונה: איך תדעו מה כתוב היום בעיתון, מה קורה בעולם העיתונות ואיזה הצעות עבודה מעניינות יש בתחום בלי הבלוג של דבורית שרגל?

וואלה ברנז'ה

אין תמונה
כבש את הרשת בסערה. מתוך הקליפ לשיר "אותה אהבה"
מתעסק ב: חדשות מתעשיית הטלוויזיה והעיתונות.

מה אפשר למצוא שם: ניוזים, ניוזים ועוד ניוזים על דברים שמעניינים, לרוב, רק אנשים בתעשייה. מה זה אמר על ההוא, מה ההוא כתב על הזה, מה פלוני חושב על המינוי של אלמוני ומי המועמדים להיות עורך בתכנית האקטואליה החדשה של הערוץ הראשון, נגיד. האתר מתעסק גם בחדשות התעשייה בחו"ל, מעדכן על טרנדים חמים ומתעסק גם בעדכונים מהעיתונות העולמית.

יתרון בולט: זמן תגובה מהיר - האתר מצטיין בעדכונים שוטפים ומידיים, ולרוב מקדים את כל השאר.

בשורה התחתונה: ברנז'אי להחריד, אבל וואללה - מספק את הסחורה.

חזרה אל 100 האתרים הטובים בישראל