בעידן של משבר האקלים, החברות הגדולות נאלצות לקחת אחריות ולשנות כיוון. תעשיית האדטק, בדיוק כמו כל תעשייה דיגטלית אחרת צריכה להתמודד עם הזיהום שהיא מייצרת. אז כיצד מודדים את רמת הזיהום? איך מתמודדים עם כך? ומה המצב בישראל? על כך עונים ליאור שבו, עמית אוחיון ותומר נחום בפרק החדש של פודקאסט "הבנצ'מרק".
עידן משבר האקלים, והקשר לעולם הפרסום
קיימות בעולם השיווק הדיגיטלי, לא מה שחשבתם. ב-2022 אחד הביטויים המחופשים ביותר בגוגל היה - "משבר האקלים". הוא כאן, הוא קיים, ובעידן זה החברות הגדולות נאלצות לקחת אחריות ולשנות כיוון - אבל איך זה קשור לעולם הפרסום? ליאור שבו, עמית אוחיון ותומר נחום התיישבו בפרק החדש של פודקאסט "הבנצ'מרק" לשיחה על הנושא הבוער - והסבירו כיצד מודדים את הזיהום ואיך מתמודדים איתו
דיגיטל
|
mako
| פורסם 04/06/23 11:32