4,400 לייקים ו-3,347 שיתופים קיבלה תמונה של קרמבו שהועלתה לעמוד של שטראוס על ידי תומר הרבון. הסיבה לוויראליות: בקרמבו היו נמלים. אלא ששטראוס טענה שלא היא הכתובת.

קרמבו עם נמלים (צילום: תומר הרבון)
קרמבו עם נמלים | צילום: תומר הרבון

ילדה בת שמונה מתל אביב קיבלה בסוף השבוע מדודה, תומר הרבון, קרמבו שעל אריזתו התנוסס לוגו של חברת שטראוס ושרכש במרכול גדול. הילדה, שישבה לארוחת ערב יחד עם הוריה, התלהבה והחלה לנגוס את חלקו העליון ועברה לחלק התחתון. בשלב מסוים, רגע לפני שאכלה אותו, גילתה שמסתובבות בתוכו נמלים. היא הראתה את זה להרבון.

"היה מזל גדול לאחיינית שלי שלא אכלה את הקרמבו עד הסוף. שתבין, האריזה של הקרמבו היתה סגורה לגמרי. אם היתה מגלה שאכלה נמלים היתה נגרמת לה עוגמת נפש. גם ככה זה לא נעים לילד שרוצה לזלול קרמבו שהוא אוהב לגלות שיש בתוכו נמלים", סיפר הרבון ל-NEXTER, "זו היתה חוויה לא נעימה בכלל".

שטראוס: נעביר ליוניליוור, אבל תערוך את הפוסט

הרבון החליט להעלות בסוף השבוע שעבר פוסט לפייסבוק ובו סיפר על המקרה מתוך כוונה להתריע ולמנוע מקרים כאלה בעתיד. הוא פנה לעמוד הפייסבוק של חברת שטראוס, מאחר ששמה התנוסס על האריזה, אלא ששטראוס הסירה מעצמה את האחריות, והסבירה כי מכרה כבר לפני עשר שנים את חטיבת הגלידות, ובכלל זה הקרמבו, לחברת יוניליוור, ומאז אין לה שום קשר לייצורו.

"לא עשיתי את זה כדי להרוויח מזה כסף, לפגוע במישהו או לתבוע, אלא שהגולשים יהיו יותר ערניים כשהם קונים קרמבו. אני אוהב קרמבו ולא חשבתי שאי פעם יכול להיות שיהיה מקרה כזה שנמלים יחדרו אליו. המטרה שלי היא שהחברה תבדוק את העניין ותסיק מזה מסקנות, למנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד", טען הרבון. "אפילו לא חשבתי לרגע שכולם יוכלו לראות את הפוסט לפני שחברת שטראוס תאשר אותו על הוול שלהם", הוא כתב בסטטוס.

לאחר כתיבת הפוסט, שטראוס הגיבה להרבון בעמוד שלה וטענה בפניו שהכתובת היא חברת יוניליוור, המייצרת עבורה קרמבו וגלידות. הרבון ציין כי חברת שטראוס ביקשה שיתקן ויבהיר כי יוניליוור היא האחראית, וכך הוא עשה, אחרי שהסטטוס פורסם ושותף.

נציגת שירות לקוחות של חברת יוניליוור הבטיחה להרבון לבדוק את העניין ולטפל במקרה כדי להבין מה בדיוק קרה, ובמקביל הבטיחה לשלוח אריזת ממתקים לאחיינית.

"נציגת השירות בשם שירלי היתה אדיבה מאוד, מקצועית ונחמדה. לא האמנתי שהפוסט שלי יעשה כזה רעש ויגרוף אלפי לייקים והמון תגובות. אני מניח שקרמבו זה דבר שנוגע לכולנו, ולכן זה עניין את הגולשים בפייסבוק. אני מקווה שהחברה תבדוק את העניין לעומק", הסביר הרבון.

מחברת יוניליוור נמסר בתגובה: "חברתנו שמה בראש סדר העדיפויות את איכות המוצרים ועל כך מוצרי החברה עובדים בדיקות קפדניות העומדות בתקני איכות בינלאומיים. לאחר התייעצות עם אנטמולוג (מדביר) מומחה קיימת ודאות גבוהה כי מקור הנמלים אינו במפעל החברה זאת מאחר ותהליך הייצור אינו מאפשר לשום נמלה לשרוד במצב המוצג בתמונה. לאור העובדה, כי אין ברשות הצרכן את אריזת המוצר והוא אינו יכול לספק מידע כגון קוד הייצור ותאריך פג התוקף, הדבר אינו מאפשר לנו לאמוד במדויק על האופן או המועד בו חדרו הנמלים למוצר (לדוגמא: בחנות בה נרכש המוצר)".

יצויין, כי  חברת 'שטראוס' מכרה כבר לפני עשר שנים את חטיבת הגלידות ובכלל זה הקרמבו לחברת יוניליוור ומאז אין לה שום קשר לייצורו.