לאחר שבעלה של נרצחת הפיגוע בבאר שבע, לורה יצחק, ביקש מהציבור להפסיק להפיץ את תיעוד רגעי הדקירה שלה, גם איילת, בת דודתה של לורה ז"ל, מספרת ל-mako כי הסרטון פוגע קשות בבנותיה של לורה שחשופות אליו ברשתות החברתיות. "הסרטון הוא קשה ומחריד מאוד עבורנו. הילדות של לורה נחשפות אליו ברשתות החברתיות וזה גורם להן ולכל המשפחה נזק נפשי קשה מאוד", היא מציינת.

"גם ככה איבדנו את היקר לנו מכל והסרטון הזה רק מזיק למשפחה ובעיקר לילדות של לורה. אני מתחננת בפני כל מי שהסרטון בידיו שימחק אותו ויפסיקו להפיץ אותו", מבקשת איילת, "אני פונה גם לכלי התקשורת ולאנשי המדיה - מחקו את הסרטון הזה. הוא פוגע מאוד במשפחה".

לדבריה, מאז האירוע בני המשפחה מוצפים בסרטונים מהאירוע שמתפרסמים ברשתות החברתיות ובאתרי החדשות. "אתם לא מבינים מה אנחנו עוברים כמשפחה", היא מספרת. "לורה הייתה אישה מדהימה שנתנה את כל כולה לעזור לאנשים. הפצת הסרטון היא לא ערכית ולא מוסרית. אני מבקשת בכל לשון של בקשה שכל מי שמחזיק בסרטונים מהאירוע שימחק אותם וידאג שלא יופצו יותר. גם כך קשה לבנות של לורה ולבעלה ולכל המשפחה להתמודד עם לכתה בטרם עת בנסיבות כאלה טראגיות", הוסיפה.

כזכור בעלה של לורה, טל יצחק, העלה מוקדם יותר היום  פוסט בפייסבוק בו פנה לציבור בנושא: "עם ישראל היקר, הבשורה שנפלה עלינו והאסון, גדול ממה שאתם יכולים להבין, פשוט ריסקו אותנו", כתב טל. "בקשה קטנה לי אליכם, אני ושלוש בנותיי לא רוצים לראות את הסרטון שבו היא נאבקה כמו לביאה במחבל הארור. אבקש מכל אחד בחלקה הקטנה שלו שימחק ויבקש מכולם למחוק את הסרטונים שהופצו. אני מרגיש ומעריך את התמיכה של כל עם ישראל, אנא עזרו לי להתחיל לשקם את ההריסות".