ההורים כמובן מצייתים להמלצות לצמצם את החשיפה של ילדים לטלוויזיות, טאבלטים וסמארטפונים. ולפיכך, 3 מתוך הסרטים הנצפים בישראל ביוטיוב מיועדים לקהל של ילדים ופעוטות.
ה-DVD של כוכבת הילדים מיקי - הסרט מלא! סימן הקריאה במקור, היה הסרטון הנצפה ביותר בישראל ב-2015. כלומר, הנצפה ביותר ביוטיוב. פייסבוק שלסרטונים אצלה לא מעט צפיות, לא חושפת נתונים. הסרט בבימוים של קובי מחט ונתן נתזון שעלה בפברואר, צבר עד כה 2.5 מיליון צפיות.
שרים עם לולי - 30 דקות של שירי ילדים, סרטון של ערוץ לולי שהוא אחד התוצאות הראשונות בגוגל להורים שמחפשים "שירי ילדים", הגיע למקום השישי, עם כ1.2 מיליון צפיות. ילדים קצת יותר גדולים המליכו למקום התשיעי את "על גג העולם", קלפי ערוץ הילדים עם 795,752 צפיות.
למבוגרים יותר יש טעם מגוון, ובעשרת המקומות הראשונים אפשר למצוא את דניס דניס, הדמות שמפרסמת חברת מזון, אודישן מאיקס פקטור, וקליפ מונפש שבו מישהי צועקת סטריאוטיפים על נשים ממוצא רוסי. עוד אפשר למצוא פרקים מפאודה וזגורי אימפריה, את סרט אפס שהוא הפקה די עצמאית שהוקרנה גם בטלוויזיה, ומועמדים מעזה ב-Arabs Got Talent.
הסרטונים המובילים בדירוג העולמי הם קליפ הילדות Silento- Watch Me, פרסומת הסופרבול למשחק Clash of Clans: Revenge, בהשתתפות שחקן ה-DVD ליאם ניסן, מתיחה שבה איש הופך בית שלם לבריכת כדורים, פרסומת לעידוד סובלנות, קרב ליפ סינק של וויל פרל וג'ימי פאלון, קריוקי עם ג'אסטין ביבר, איש נכנס לבלון מים ענקי שמתפוצץ בהילוך איטי, עוד אודישן מריאלטי מוזיקה, השוטר שעושה ליפ סינק ל-Shake it Off, ואובמה מקריא ציוצים מרושעים על עצמו.