אם גלשתם לאחרונה באתרים בחו"ל, בטח כבר שמעתם על הסגנון החדש של הכותרות והטיזרים, שנועדו למשוך את הקורא להיכנס לכתבה בכל מחיר. כותרות עם תבנית כמעט זהה שמתחילה ב"בהתחלה חשבתי ש....", אבל אז..." ו-"לא תאמינו מה קרה". 

האתרים שבעיקר בולטים בכותרות שכאלה הם ויראל נובה המצליח ו-Upworthy המצליח אפילו יותר, אבל הסגנון הזה כבר חדר לאתרים נוספים, גם לוותיקים שביניהם. באופן טבעי, הזמנה שכזאת מעוררת הרבה מאוד עניין וויכוח, כשיש אנשים שאוהבים את זה וכאלה שלא. מה שבטוח הוא שאף אחד לא נשאר אדיש.

עוד NEXTER בפייסבוק שלנו 

בדיוק בגלל זה, החליטו החבר'ה של קולג' היומור ליצור סרטון הומוריסטי (למרות שכמובן נושא הסרטן הוא אינו הומוריסטי בכלל) בשם: "הם אמרו שיש לה סרטן. מה שקרה אחר כך יטריף לכם את המוח". בסוף הסרטון (וזהירות ספוילר!) מופיעה הכתובית: "אדיבות מדבקת! העבירו אותה הלאה", גם היא נועדה לצחוק על הניסיונות של האתרים לגרום לכולם לשתף את התכנים שלהם, עם מסרים שקשה שלא לשתף. 

נציין ונחסוך לכם טוקבק (למרות שאתם עדיין מוזמנים להגיב), שהטרנד הזה כבש גם את ישראל, ואנחנו מאמינים שהוא הופך את האינטרנט למקום הרבה יותר מסקרן, כייפי ומפתיע לגלוש בו. 

ועכשיו הסרטון: 

 

>> הטריק המגניב באייפון ש(אולי) לא הכרתם

>> קיבלה 14 אלף התראות פייסבוק בגלל טעות הקלדה