התמונה הלא מחמיאה של ביונסה בסופרבול (צילום: buzzfeed)
אחת מהתמונות ה"בעייתיות" היותר בולטות של ביונסה | צילום: buzzfeed

בסיפור הבא יש הרבה מאוד גורמים מעורבים, אבל מסקנה אחת ברורה: אפילו אם את ביונסה, אולי הזמרת הכי גדולה וחשובה בעולם, אל תתעסקי עם האינטרנט. או ליתר דיוק האנשים שעושים את האינטרנט.

הכל התחיל בהופעתה של הזמרת בסופרבול, אחת מההופעות המרהיבות והמדוברות בשבוע האחרון. אבל על השואו האמיתי היה אחראי היחצן של ביונסה.

המכתב ששלח היחצן של ביונסה לאתר באזפיד (צילום: buzzfeed)
המכתב ששלח היחצן של ביונסה | צילום: buzzfeed
התמונה הלא מחמיאה של ביונסה בסופרבול (צילום: buzzfeed)
צילום: buzzfeed

אחרי ההופעה הפראית של הזמרת, אתרים בעולם החלו להעלות תמונות סטילס. בגלל אופי ההופעה העוצמתי והאנרגטי, ביונסה נתפסה בכמה תמונות סטילס לא הכי נעימות לעין שהופצו בהמוניהן ברשת. ואז היחצן שלה החליט לקחת את העניינים לידיים. האיש שלח מייל לאתר הגדול באזפיד (וכנראה לעוד מערכות) וביקש להוריד מספר תמונות לא מחמיאות של הזמרת מהאתר, ואף נתן את מספרן.

מה עשה הטרול מבאזפיד? העלה את צילום המסך של המייל ואחריו את כל התמונות שהיחצן סימן כבעייתיות. מאותו רגע כל הרשת התפוצצה מבדיחות על התמונה והתמונה עצמה הפכה למם לוהט שצץ בכל פינה.

נקסטר גם בפייסבוק - אם נאסוף מיליון לייקים, אמא הבטיחה כלב

התמונה הלא מחמיאה של ביונסה בסופרבול (צילום: buzzfeed)
צילום: buzzfeed
התמונה הלא מחמיאה של ביונסה בסופרבול (צילום: buzzfeed)
צילום: buzzfeed
התמונה הלא מחמיאה של ביונסה בסופרבול (צילום: buzzfeed)
צילום: buzzfeed
התמונה הלא מחמיאה של ביונסה בסופרבול (צילום: buzzfeed)
צילום: buzzfeed
התמונה הלא מחמיאה של ביונסה בסופרבול (צילום: buzzfeed)
צילום: buzzfeed

 

 

התמונה הלא מחמיאה של ביונסה בסופרבול (צילום: buzzfeed)
צילום: buzzfeed