מתי עובר הגבול בין דאחקה לגטימית למשהו שלא אומרים ללקוח, במיוחד לא אם אתה חברת סלולר ענקית? אנחנו לא יודעים בעצמנו. זה לא פשוט. 

הנה הסיפור. סמסונג ארה"ב פירסמה בטוויטר שלה סטטוס פירסומי המכונה גם "פעילות גולשים" ובו תמונה של ה-S8 החדש (שיושק מחר בבוקר גם בישראל). בסמסונג ביקו מהגולשים לשתף את התמונה הראשונה שהם צילמו בסמארטפון החדש. איזה יופי, מלא אנשים ישימו בטוויטר שלהם תמונות, העוקבים שלהם יראו ויקנו את ה-S8.

ואז בא אדם בשם אדוארד והחליט שאפשר להטריל, ובצדק, מבחינתו. הוא כתב להם שהוא צילם דיקפיק - כלומר את איבר המין שלו. סמסונג, באופן שדי חריג למותגים ברשתות חברתיות, עקצה אותו בתמונה של מיקרוסקופ. אפשר להבין מזה שהם חושבים שהוא מדען חכם, או שאיבר המין שלו קטן וצריך מיקרוסקופ כדי לראות אותו.

הדיון המשיך עם מחמאות של חלק מהמגיבים, וקריצות של סמסונג. אדוארד שאל את החברה "אבל האם תוכלו להתמודד עם זה?", וכרגע התהיה שלו נותרה ללא מענה.