פייסבוק מודה שהכניסה מפרסומות יותר כסף ממה שהייתה אמורה לקבל, והיא תחזיר אותו למפרסמים.
אמש (ג') פרסמה החברה הודעה שלפיה גילתה תקלה שגרמה לה לגביית יתר של כסף ממפרסמים. בבלוג החברה נכתב כי פרסומות וידאו ששולבו בקרוסלות - פוסטים שבהם אפשר לצפות בכמה תמונות או סרטונים בגרירה הצידה - חישבו כל הגדלה של הווידאו ללחיצה על הפרסומת שתחתיו.
"במקום לשלם רק על לחיצות על הקישור לאתר של המפרסם, המפרסמים האלה שילמו כשאנשים לחצו על הסרטונים כדי להגדיל אותם לצפייה", כתבה החברה.
עם זאת, החברה ציינה כי התקלה לא השפיעה על כל הגולשים, אלא רק על אלה שצפו בפייסבוק דרך דפדפנים על מכשירים ניידים, ולא דרך אתר הדסקטופ או האפליקציה. לדברי החברה, הצפיות הללו הן רק 0.04% מכלל הצפיות בפרסומות בפייסבוק, אך "בלי קשר לכמה צפיות הושפעו, אנו לוקחים כל באג ברצינות ומתנצלים על אי הנוחות שהדבר גרם".
המפרסמים יקבלו החזרים, אבל לא במזומן אלא כקרדיט לרכישת עוד פרסומות ברשת החברתית.