התלונות הרבות על הסרת תכנים ללא הסבר, השארת תכנים בעייתיים וחסימת פרופילים סלקטיבית לא מפריעות לפייסבוק להמשיך לצבור משתמשים חדשים, בלי לאבד הרבה מהישנים. הלילה הציגה החברה את הדו"ח הכספי שלה לרבעון השני של 2017, ולפי הנתונים נראה שהרשת החברתית לא עומדת לאבד בקרוב את מעמדה כמרכז חיינו.

החברה ציינה בדו"ח כי חצתה בפעם הראשונה את רף 2 מיליארד המשתמשים הפעילים בחודש - הרבה יותר מכל שירות אחר בהיסטוריה. זוהי עלייה של 17% לעומת מספר המשתמשים החודשיים הפעילים ברבעון המקביל ב-2016. גם כמות המשתמשים היומית עלתה בשיעור זהה, ל-1.32 מיליארד.

אם הרגשתם עלייה במספר הפרסומות בפיד שלכם בשנה הזו - אתם לא לבד כנראה. הכנסות החברה מפרסום עלו ב-47%, כאשר הפרסומות באפליקציה היוו 87% מהכנסות החברה. סך ההכנסות ברבעון היה 9.3 מיליארד דולר - עלייה של 45% לעומת הרבעון השני של 2016, והחברה הרוויחה 3.9 מיליארד דולר נטו.

נתונים נוספים שצוינו בדו"ח היו מספר העובדים של החברה, שגדל בשנה האחרונה ב-43% ועומד עתה על מעט יותר מ-20,000, וכמות הכסף האדירה שיש בקופתה - 35 מיליארד דולר.

מייד עם הצגת הדו"ח חוותה מניית פייסבוק דווקא ירידה של כאחוז וחצי, אך אחריה עלתה והתייצבה על כ-3.5% מעל מחיר הסגירה שלה במסחר אתמול.