יש לכם הודעות חדשות - וביניהן פרסומות. פייסבוק הודיעה אמש (ג') על הרחבת ניסוי הפרסומות במסנג'ר לכל רחבי העולם במהלך החודש הקרוב.

חברות יוכלו מעתה לרכוש פרסומות שיופיעו בלשונית הראשית של אפליקציית מסנג'ר, בין השיחות הפעילות שלכם. כל פרסומת כזו תוכל להפנות לאתר (או ליתר דיוק דף נחיתה - מיני-אתר שמיועד למכור מוצרים מסוימים) או לשיחה עם בית עסק באפליקציה.

לדברי החברה, פרסומות במסנג'ר הן "דרך להשתמש במיקוד של פייסבוק כדי להרחיב את הקהל שהם (העסקים) מגיעים אליו במסנג'ר". הפרסומות לא יופיעו כאמור בתוך השיחות, אלא רק מחוץ אליהן ברשימת השיחות. דרך פרסום נוספת שפייסבוק מציעה וקשורה למסנג'ר היא היכולת של בית עסק שתקשרתם איתו בעבר דרך מסנג'ר לשלוח לכם הודעות עם הצעות פרסומיות.

פייסבוק ציינה כי כבר מספר חודשים שהיא מנהלת "ניסוי מוצלח" של פרסומות במסנג'ר באוסטרליה ותאילנד, ועתה יהיו הפרסומות זמינות לכל עסק עם חשבון פרסום בפייסבוק.

יש להדגיש כי לדברי החברה, הפרסומות רק מוצגות במסנג'ר, ולא מבוססות על תוכן ההודעות שלכם באפליקציה. בזאת היא ממשיכה את הקו שלה עם וואטסאפ, שגם מידע על אנשי הקשר שלכם בה משמש בשנה האחרונה להתאמת פרסומות אך תוכן ההודעות נשאר חסוי.