קשה להאמין, אבל רק לפני שנתיים נכנסו סטטיק ובן אל לחיינו, ולמרות הפריצה הענקית ב-2016, ב-2017 הם התעלו אפילו על עצמם: ערוץ היוטיוב שלהם צבר בשנה האחרונה כ-300,00 מנויים חדשים - פי כמעט שלושה מכפי שהיו להם כבר, וסך הכל 418,000 מנויים. אבל הם לא לבד: הערב תחלק יוטיוב את פרסי "כפתור הכסף" ל-16 ערוצים ישראלים שעברו השנה את רף 100,000 המנויים.
רשימת הזוכים תהיה כנראה מוכרת לכל מי שגולש ביוטיוב לפחות פעם בשבוע: TuTiTu בפורטוגזית עם 227,000 מנויים, MacroRoom עם 198,000 מנויים, BrainDamage עם 155,000 מנויים, Inde Game עם 138,000 מנויים, עידן כרמלי עם 138,000 מנויים, שחר סויקיס עם 130,000 מנויים, איב אנד ליר עם 117,000 מנויים, בן קיסר עם 115,000 מנויים, ערוץ לולי עם 115,000 מנויים מנויים, יובל המבולבל עם 115,000 מנויים, איתי לוי עם 112,000 מנויים, אליעד נחום עם 111,000 מנויים, מאור אדרי עם 107,000 מנויים, BehindtheBakshis עם 106,000 מנויים, Hillel Parody עם 104,000 מנויים, וקטריקס ודורון ביטון עם 101,000 מנויים.
מלבד המצטרפים החדשים למועדון כפתור הכסף בישראל, ציינה יוטיוב כי הערוץ הישראלי הצומח ביותר בשנה האחרונה היה PipeCleanerCrafts, שהוסיף מספר מדהים של חצי מיליון מנויים חדשים ועתה יש לו בסך הכל 600,000 מנויים. במקום השני סטטיק ובן אל, שכאמור הוסיפו 300,000 מנויים חדשים, ואחריהם האנה זיאד ריינולדס שהוסיפה 250,000 מנויים חדשים והגיעה ל-400,000. אייל גולן הוסיף 116,00 מנויים ועדן בן זקן מעט יותר מ-100,000. גיא פודולביץ', הלוא הוא גיאTV, הכפיל את מספר המנויים שלו ל-220,000.
הזמרים והסלבים האלה לא לבד: בשנה שעברה קיבלו לא פחות מ-35 ערוצים ישראלים את פרסי כפתור הכסף (זה לא שבשנה שעברה היו יותר ישראלים שחצו את הרף, אלא שזו היתה הפעם הראשונה שיוטיוב ערכה את הטקס בישראל ולכן חילקה פרסים לכל מי שעברו את הסף מאז הקמת האתר). החברה הוסיפה כי בסך הכל יש כיום יותר מ-150 ערוצים ישראלים עם יותר מ-100,000 מנויים (לפני השנה שעברה היו כאלה שטסו לחו"ל לקבל שם גביעי כסף או ויתרו כליל על הפרס למרות שהיו ראויים לו), וסף הצפיות בהם הוא יותר מ-36 מיליון.