גוגל שחררה אמש (ג') לכלל הגולשים את הממשק החדש לאתר שירות הווידאו יוטיוב, שהוא שינוי העיצוב הגדול ביותר בתולדות האתר, לצד לוגו חדש, שגם הוא זכה לשינוי הגדול ביותר מאז הקמתו.

הממשק למחשבים, אשר הוצג בתחילת השנה ופעל אצל מספר מצומצם של משתמשים ועתה זמין לכולם, מציג מראה נקי ופשוט יותר, ומאפשר למשתמש יוכל לבחור בין ערכת צבעים לבנה לבין ערכת צבעים כהה, כך שהרקע הופך לפחות מסנוור והווידאו הופך לבולט יותר גם אם לא הגדלתם אותו למסך מלא. חלק מהאפשרויות הללו כבר הוצגו והופעלו מוקדם יותר השנה.

גם באפליקציה נוספו פונקציות חדשות בניסיון להקל על השימוש בה, שחלקן נוסו אצל חלק מהמשתמשים מוקדם יותר השנה. כך לדוגמה בזמן שהסרטון מתנגן ניתן לנגוע פעמיים בחצי השמאלי או הימני של המסך כדי לדלג במהירות 10 שניות אחורה או קדימה, בהתאמה. מלבד זאת, ישנן מחוות שונות כמו החלקה לצדדים למעבר בין סרטונים, החלקה למעלה כדי לצפות בסרטונים מומלצים ועוד. החברה גם שילבה באפליקציה את האפשרות לשלוט על מהירות הצפייה, והוסיפה תמיכה בהצגה של סרטונים שצולמו לגובה או בצורת ריבוע (מישהו אמר אינסטגרם?) כך שינצלו טוב יותר את שטח המסך.

שינוי מרכזי נוסף הוא כאמור הלוגו של יוטיוב, שאמנם עבר מספר שינויים במרוצת השנים, אך אלה היו בעיקר שינויים קלים בצבעים שלו. כעת הרקע האדום תחת המילה Tube הועבר משמאל לכיתוב ומוצג ככפתור הנגינה (Play) המסורתי. לדברי גוגל, השינוי נעשה כדי להתאים את עצמו באופן משתנה (רספונסיבי) בהתאם למסך המשתמש, ובמקרים מסוימים יוצג רק הכיתוב ללא הכפתור האדום.

כל השינויים הללו כבר החלו להגיע למשתמשים בכל הפלטפורמות השונות.

הכתבה פורסמה במקור באתר TGspot

עוד ב-TGspot:
סקירה: הנורה החכמה של פיליפס ושאומי
הטיפים והטריקים שלא הכרתם לגלקסי S8