משרדי טוויטר
"השקת מאמצי המכירות שלנו בישראל"

 

הרשתות החברתיות, שהחלו את פעילותן לפני כמעט עשור, הגיעו לשלב שבו מצפים מהן להתחיל להניב רווחים ולהפסיק לחיות מגיוסי הון. בכל פעם מחדש, זה מתחיל בהנפקה בבורסה ונמשך בדחיפת פרסומות לכל מקום תוך שכנוע חברות שאין דרך יותר טובה להתיישב בתודעה של הקונים הפוטנציאליים מאשר "סטטוסים ממומנים" או "סיפורים ממותגים" וכל מיני ניסוחים מכובסים אחרים לפרסומות שמתחזות לחברים הכי טובים שלנו.

עוד NEXTER כל הזמן בעמוד הפייסבוק

עכשיו מגיע תורה של טוויטר, שהונפקה לפני כחצי שנה בבורסת ניו יורק. בימים האחרונים פרסמה החברה מודעות דרושים לעובדים ישראלים שימונו על מכירת פרסומות ברשת המיקרו-בלוגינג. במודעות, שפורסמו ב"פורטל דרושים" מספר חודשים לאחר שהופיעו לראשונה באתר של טוויטר עצמה, מתארת טוויטר את התפקיד כ"השקת מאמצי המכירות שלנו בישראל", ואומרת שמי שיאיישו אותו יהיו אחראים על קשרים עם חברות ומשרדי פרסום ועל ייצור ערך לפרסומות טוויטר ישראליות.

מי שיעמוד בדרישות ויקבל את כרטיס הרילוקיישן למפקדת אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בדבלין, יצטרך לעבוד קשה, שכן בניגוד לפייסבוק, טוויטר אינה נהנית מקהל משתמשים ישראלים גדול. לפני כחצי שנה העריכו אנשים בתעשייה שמתוך כ-250 מיליון משתמשי החברה, רק 150,000 בישראל – כ-4% ממספר משתמשי פייסבוק בארץ. עם רייטינג כזה, יהיה קשה מאוד לשכנע חברות להשקיע בפרסום ב-140 תווים.

>> זה מדעי: צד הפנים שמצטלם טוב יותר בתמונות

>> 31 אנשים שיש להם תמונות ממש גרועות באתרי הכרויות