אחרי שבשנה שעברה גוגל שינתה את העיצוב הקלאסי של ג’ימייל, מחר (ג’) היא סופסוף תשנה את אחת מהבעיות המהותיות באימיילים: האימיילים עצמם. והחל ממחר (2.7) המיילים שלכם עשויים להפוך להרבה יותר מעניינים ואינטראקטיביים. הכירו את המיילים הדינמיים של ג’ימייל.

מיילים עשירים ואינטראקטיביים שישאירו אתכם הרבה יותר זמן בג’ימייל

חברות כמו גוגל ופייסבוק רוצות שתבלו כמה שיותר זמן באקוסיסטם שלהן, אבל כשאתם מקבלים למשל מייל מ-Booking.com עם הצעות מעניינות למלונות, אתם מקליקים על אחד הלינקים ועוזבים את ג’ימייל או פותחים טאב חדש. זה קצת פחות מה שאתם מצפים לקבל בתור משתמשים בשנת 2019 שרגילים לחוויות אינטראקטיביות, וקצת פחות טוב לגוגל שרוצה להשאיר אתכם כמה שיותר זמן במוצרים שלה.

גם כשאתם מקבלים ניוזלטר או מייל עם מבצעים, הם תמיד מעודכנים לאותו רגע שליחה, אבל לא תמיד אתם קוראים אותם ברגע הקבלה שלהם, ואז המייל הופך להרבה פחות רלוונטי. ה-Dynamic Mail של ג’ימייל אמורים לפתור חלק נכבד מהבעיות הללו, ולהפוך על הדרך את המיילים שלכם להרבה יותר מעניינים.

המיילים הדינמיים של ג’ימייל מבוססים על טכנולוגיית ה-AMP של החברה (Accelerated Mobile Pages), שאולי מוכרת לכם מדפדפני מובייל, ולאפשר לכם לבצע כל מיני פעולות ישירות מתיבת הדואר שלכם: צפייה בהצעות מחיר בזמן אמת, אישורי הגעה לפגישות, מילוי טפסים, מילוי שאלונים ועוד. במקום למשל לקבל סתם עוד מייל שמתריע לכם ששמכם אוזכר בתגובה לקובץ בגוגל דוקס, תוכלו לראות את ההתכתבות העדכנית ביותר ולהגיב לה ישירות מהמייל, בלי לעזוב את ההודעה.

פורסם ב-Geektine

עוד ב-Geektime

דיווח: המעצב הראשי של אפל היה ׳׳מיואש׳׳ לפני שעזב; טים קוק מגיב במייל נדיר

סמסונג חושפת את תאריך ההכרזה של הנוט 10; הנה מה שמצפה לנו

כל זה נשמע טוב ויפה, אבל כדי ליהנות מהמיילים המשודרגים תצטרכו שגם מי ששולח לכם את המיילים הללו ישדרג אותם. בחודשים האחרונים גוגל החלה לעבוד עם אתרים וספקיות שירות שונות כמו בוקינג ו-Pinterest למשל, שמאפשרת לכם עכשיו לקבל מיילים עם טרנדים חדשים, ולאפשר לכם להוסיף אותם לבורדים שלכם בלי לעזוב את המייל. ה-Dynamic Mail של ג’ימייל כבר נמצא בבטא מתחילת מרץ, אבל רק למשתמשי G Suite שאיפשרו את הפיצ’ר החדש בהגדרות האדמין שלהם. החל מהיום, הפיצ’ר יהפוך לברירת המחדל עבור כל משתמשי ג’ימייל.

אם אתם רוצים להתחיל לשלוח מיילים דינמיים ואתם שולחים לפחות 1,000 מיילים ביום דרך ג’ימייל, תצטרכו לעבור את תהליך הסינון של גוגל הכולל משלוח מייל לדוגמה, מילוי טפסים והמתנה לאישור ממנה. אם אתם רוצים ללמוד עוד קצת על תהליכי הפיתוח, בדיקה והשליחה של אימיילי AMP, גוגל הכינה לכם פורטל ייעודי עם כל המידע שאתם צריכים כדי להתחיל לעבוד.