מיקרוסופט השיקה לאחרונה צ'ט בוט חדש, לו העניקה את השם Zo, מספר חודשים לאחר הניסיון הקודם שלה בתחום. כזכור, הצ'ט-בוט הקודם של החברה, שנקרא Tay, החל לפעול בחודש מרץ השנה ונועד להגיב לציוצים בטוויטר, אך עד מהרה למד מהמשתמשים האחרים לצייץ בסגנון בוטה, שכלל הערות גזעניות והומופוביות והביא לסיום תפקידו בטרם עת.
כעת, מקווה מיקרוסופט שהצ'ט בוט החדש לא יהפוך גם הוא למיזנתרופ מקלל. כדי לוודא זאת היא מגבילה בינתיים את השימוש בו לזירה המצומצמת של אפליקציית הצ'ט הקנדית Kik, בעלת 300 מיליון המשתמשים הרשומים, שמספק כנראה פלטפורמה מתאימה יותר לשלב הניסוי והתהייה אודות Zo.
עוד ב-TGspot:
מייזו משיקה צמיד כושר ב-33 דולר בלבד
מערכת ההפעלה של מפוטרי נוקיה על שעון חכם של LG
המערכת מבוססת על אינטליגנציה מלאכותית והיא בעצם גרסה אנגלית לצ'ט בוט הסיני של מיקרוסופט, Xiaoice (שאויס). משתמש שנכנס בפעם הראשונה למערכת עובר 'מבחן אישיות סופר-מקוצר', שאמור להקנות תובנות אודות האישיות שלו. רק לאחר מכן מוכנה זו להתחיל לדבר - אבל אל תנסו לשאול אותה על תוצאות הבחירות בארצות הברית, לדוגמה, כי היא לא מדברת על פוליטיקה. כנראה שזו אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע בעיות.
יש להניח שזו נועדה בעיקר לצורך מענה ויצירת קשרים עם בני הדור הצעיר. ניתן למצוא אותה על ידי חיפוש בוטים, וב-Kik יש אלפים מהם. על פי הסטטיסטיקות של בלוג הפרסום באינטרנט DMR, למעלה מ-60% מהמשתמשים בבוטים ב-Kik הם בני נוער בגילאי 13-19, וכ-40% מכלל המשתמשים האמריקאים בשירות ההודעות של Kik הם בני נוער או בוגרים צעירים.