גוגל
מצאו את ההבדלים

רוב האנשים לא אוהבים שינויים. הם אוהבים את מה שהם מכירים, ואם תעזו לשנות משהו – הם יהיו מאוד, מאוד לא מרוצים. זה תקף לא רק לגבי הסביבה הפיזית – המקומות והאנשים. אלא גם לגבי הסביבה הווירטואלית – אתרי אינטרנט. אבל בימים האחרונים הצליחה חברה שכולכם מכירים לשנות אתר שכולכם מכירים בלי שתשימו בכלל לב.

עוד סיפורים, סרטונים ותמונות בפייסבוק של NEXTER

בשבוע שעבר הבחינו גולשים חדי-עין בשינוי בלוגו של מנוע החיפוש גוגל. השינוי התבטא בהזזה קלה של שתי אותיות – ה-g הקטנה הוזזה ימינה בנקודה אחת וה-l שאחריה הוזזה נקודה אחת למטה ואחת ימינה. הסיבה, לפי שמועות שנפוצו באתר הקהילתי Reddit, היא שמעצבי גוגל לא היו מרוצים מהמיקום של שתי האותיות – ה-g היתה קרובה ל-o שלפניה הרבה יותר מל-l, ואילו תחתיתה של ה-l "צפה" גבוה יותר משאר האותיות בסמל.

זה לא השינוי הראשון בלוגו גוגל. בשנה שעברה החליפה החברה את הלוגו הוותיק שלה, עם אפקט ההצללה התלת-ממדי של האותיות, בעיצוב "שטוח" יותר, בו כל אות מצוירת בגוון בודד. שני השינויים לא היו מאוד משמעותיים, אך נראה שבענקית האינטרנט פשוט לא רגילים להפסיק לעבוד על משהו רק בגלל שהוא כבר מספיק טוב.

הלוגו לפני ואחרי בגיף:

 

 

עוד ב-NEXTER: