למרות שעוד לא נמכרה יחידה אחת שלו, השעון של אפל הוא ללא ספק אחד הגאדג'טים הכי נחשקים כיום בעולם הטכנולוגיה. אמנם השמועות הרבות סביב העיצוב, הפיצ'רים, המחיר ותאריך ההשקה מלוות אותנו כבר חודשים רבים, אולם רוב התשובות ניתנו בעת ההכרזה החגיגית של אפל בספטמבר. למרות זאת, פרט אחד לא נחשף והוא התאריך שבו כל אחד יוכל לגשת לחנות אפל ולרכוש לעצמו את השעון המדובר. עתה, חושף טים קוק את מועד ההשקה.

אין תמונה
מכילה את ההיסטוריה של שלוש הדתות המרכזיות בעולם

טים קוק: אני אוהב את השעון ולא יכול בלעדיו

אז תרשמו לעצמכם: באפריל הקרוב תוכלו לרכוש את ה-Apple Watch. למרות שהשמועות דיברו על מרץ ואפילו על פברואר, הודיע אתמול מנכ"ל אפל, טים קוק, כי השעון יוצע למכירה באפריל. כאשר נשאל קוק, שעונד את השעון באופן קבוע, על חוויית השימוש בו השיב: "יש לי ציפיות גבוהות ממנו. אני משתמש בו כל יום. אני אוהב אותו, ולא יכול לחיות בלעדיו".

על פי הדיווחים, השעון של אפל מציג חיי סוללה, שנכנה בעדינות "צנועים". כלומר, אם תשתמשו הרבה באפליקציות שבשעון, אתם צפויים ליהנות משעתיים וחצי עד ארבע שעות שימוש בלבד לפני שתאלצו לטעון אותו. לעומת זאת, אם תשתמשו בו בצורה מתונה, תוכלו לגרד 19 שעות פעילות.

עוד ב-Geektime:
חברת COLU הישראלית מגייסת 2.5 מיליון דולר
ממשק מרהיב לאיתור הסמארטפון האידיאלי עבורכם, הכירו את Product Chart

השעון יגיע בשלושה סגנונות שונים עבור שלושה סוגי משתמשים: הראשון, Apple Watch; המודל הספורטיבי, Apple Watch Sport, והאחרון, דגם הפרימיום, Apple Watch Edition. לצד השוק אליו מכוון כל אחד מהשעונים, אפל תציע גם שני גדלים שונים למסך: 1.5 או 1.65 אינץ', במטרה לאפשר גם לבעלי הידיים הקטנות להנות ממוצר המותאם עבורם, בין אם מדובר בגברים או בנשים. אפל תציע לא פחות משישה גימורים שונים, הכוללים גימור פלדת אל-חלד סטנדרטית או כהה, אלומיניום כסוף או בצבע אפור-חלל ועוד שני שעונים שיצופו בזהב 18 קאראט, בצבע צהוב או ורדרד. לאחר שתבחרו את הגימור המועדף עליכם, תוכלו להתאים רצועות שונות, החל מרצועת עור, רצועת חוליות כסופה וכמובן עד רצועות ספורט צבעוניות.

עוד רבעון מצוין לאפל

טים קוק הולך ומסתמן כחלופה מוצלחת לג'ובס האגדי, לפחות עבור בעלי המניות. אתמול פרסמה החברה את תוצאות הרבעון האחרון של 2014 ומתוכם עולים כמה מספרים מעניינים: בשלושת החודשים האחרונים של השנה, שכוללים את תקופת החגים והמתנות, מכרה החברה 74.4 מיליון אייפונים מהדגמים השונים, שמהווים עליה של 46 אחוז מהתקופה המקבילה אשתקד; 5.5 מיליון מחשבי מק – עלייה של 14 אחוז מהתקופה המקבילה אשתקד; ו-21.4 מיליון אייפדים – ירידה של 18 אחוז בהשוואה לשנה שעברה. החברה נהנתה ב-2014 מרווח מרשים של 18 מיליארד דולר על הכנסות של כמעט 75 מיליארד דולר.

הכתבה פורסמה במקור ב-Geektime