לצד יזמים קטנים וחברות פרטיות שמפתחים סקייטבורד חשמלי, רחפנים ואפליקציות צילום, ונעזרים במימון הקהל בשביל להצליח, יושבת חברה קטנה מקוריאה, שלא בטוח שמעתם עליה: סמ-סונג. סטארטאפ בן 78 שנים סך הכל עם שווי שוק של בקושי 161.6 מיליארד דולר מגייס גם הוא כספים מההמון.

הפיתוח לשמו מבקשת סמסונג את הכסף הוא חגורה בשם Welt - חברת בת של סמסונג. זוהי חגורת בריאות חכמה שהוצגה לראשונה בתחילת השנה. היא נראית כמו חגורה רגילה לכל דבר, אך נותנת ללובשים דרך לנטר את בריאותם בצורה דיסקרטית וסולידית. החגורה מסוגלת לנטר ולתעד את היקף המותניים (לא, לא לקרוא לכם שמנים), את מספר הצעדים, כמות הזמן שיושבים ואת הרגלי האכילה. לאחר מכן, המידע נשלח לאפליקציה המנתחת את הנתונים ומציעה תוכניות מותאמות אישית.

סמסונג לא באמת צריכה תרומה, או השקעה, בניגוד לסטארטאפים אחרים שבאמת אין להם כסף וצריכים לגייס אותו מהגולשים, או לפחות לקבל לקוחות שיתחייבו מראש לקנות - בשביל לגשת למשקיעים. ולמרות זאת, אפשר להשקיע דולר ולקבל תודה. איזה כיף, תודה מחברת בת של סמסונג.

מעבר לזה, ובסכומים הגבוהים יותר, קיקסטארטר היא פשוט מקום למכירה מוקדמת של החגורה. 69 דולר היה המחיר למקדימים, שכבר אזל, וכעת החגורה נמכרת ב-99 דולר (ועוד דמי משלוח). עד כה, Welt של סמסונג גייסה 45,000 דולר מתוך 30,000 שביקשה להגיע אליהם - כלומר 150% מהסכום המבוקש.