למרות ביקורות ראשונות צוננות למדי, השעון של אפל נחטף מהמדפים הווירטואליים עם השקתו ביום שישי, כך טוענת חברת Slice Intelligence, המנפיקה חשבוניות אלקטרוניות.

אייפון 6 (צילום: apple.com)
לא צריכים אותו - אבל רוצים אותו. השעון של אפל | צילום: apple.com

החברה פרסמה לפנות בוקר (ב') נתונים אותם אספה ממדגם של שני מיליון צרכנים בארה"ב ולפיהם ביום שישי הוזמנו 957,000 יחידות של אפל ווטש. כל קונה הזמין בממוצע 1.3 שעונים - כלומר: כמחצית מהקונים קנו 2 שעונים. המחיר הממוצע לשעון היה 504 דולר - מחיר של סמארטפון ממוצע.

לדברי החברה, 72% ממזמיני השעון קנו בשנתיים האחרונות מוצרים אחרים של אפל ו-21% הזמינו אייפון 6 או אייפון 6 פלוס בסוף השנה שעברה.

71% מהרוכשים בחרו בגרסה הגדולה יותר, שרוחבה 42 מילימטר, לעומת מיעוט שבחרו בגרסה שרוחבה 38 מילימטר. החברה טרחה אף לציין כי הרצועה הפופולארית ביותר היא רצועה פשוטה בצבע שחור.

נציין כי כל נתוני החברה נוגעים לארה"ב בלבד. אך מאחר שהשעון הושק במקביל במספר מדינות נוספות באירופה ואסיה, המספרים בפועל כנראה גבוהים הרבה יותר.