בעקבות הפרסום כאן אודות מחדל הטיפול של משרד התקשורת במוצרים מיובאים, מודה המשרד כי הוא מחזיק בכ-2,500 פניות לשחרור מוצרים.

המשרד אמור לאשר מסירה של מוצרים בעלי רכיב שידור אלחוטי, כמו רחפנים, סטרימרים וכדומה - אלא שהוא לא עומד בעומס, ומאחר שהאישורים מתעכבים שבועות ארוכים הצרכנים נאלצים לשלם למכס "דמי אחסון" למשך הזמן הזה.

התלונות המשיכו לזרום אלינו גם בימים האחרונים, ואתמול (ב') מסר משרד התקשורת נתונים רשמיים על היקף התופעה: "כיום ישנן 2,500 פניות הנמצאות בטיפול, כאשר 1,000 מהן עדיין לא הוזנו אל המערכת הממוחשבת - דבר אשר מעכב בצורה מהותית את מתן האישור לציבור או ליבואנים".

על מנת להתמודד עם הבעיה, הודיע המשרד על מבצע לשחרור המוצרים: "על מנת לייעל את השירות ולפתור את העומסים הכבדים שנוצרו באגף הרישוי, הקשר עם הפונים יינתן למשך חודש באופן הבא: מענה טלפוני – ימים ב', ד' בין השעות: 12:00- 09:00; קבלת קהל – ימים ב', ד' בין השעות 9:00-12:00 ו-13:00-16:00".

עוד מודיע המשרד כי "צוות האישורים", שמונה בדרך כלל 3 אנשים, יתוגבר על ידי שני סטודנטים. משרד התקשורת מזכיר כי קיימת כעת כתובת דואר אלקטרוני של אגף הרישוי שניתן לפנות דרכה: requests@moc.gov.il, אך מספר אזרחים מסרו לנו כי פנייתם לתיבה זו נותרה ללא מענה עד כה.

לכתבה המקורית ב-TheMarker

עוד ב-TheMarker:
ארגון זיר"ה סגר תוספי קודי ישראלים
המשרות היחידות שרובוטים לא יתפסו: אומנות