לאחר שנים של תכנונים ורמזים, חברת פרטנר מציגה את שירות הטלוויזיה שלה Partner TV. המחיר יהיה 69 שקלים לחודש לחבילה הבסיסית, ואפשר להירשם כאן. ההתקנות יתחילו לקראת סוף יולי.

פרטנר תתחרה בהוט, יס, סלקום, סמארט ושירותי טלוויזיה נוספים. השירות של פרטנר יתבסס על ממיר אנדרואיד TV, ואפשר יהיה לצפות בו גם ממכשירי iOS ואנדרואיד. המחיר יכלול את הממיר (והתקנה שלו על ידי טכנאי). כל ממיר נוסף יעלה 29 שקלים לחודש.

חבילת התוכן תכלול 40 ערוצים חיים, ביניהם: ערוצים 10, 11, 22 וכן ערוצי ספורט (ספורט 5, 5 פלוס, לייב, גולד ו-HD) - אך לא צ'רלטון. עוד יהיו ערוץ הילדים, זום, לוגי, בייב וערוץ הגיימרים GINX. יהיו 10 ערוצי בידור ולייף סטייל ובהם ערוץ קומדיה מקורי של פרטנר. יהיה ערוץ Viceland של חברת Vice ושני ערוצי נשיונל גיאוגרפיק, וערוץ של AMC (אתם מכירים את השם מסדרות כמו שובר שורות והמתים המהלכים). יהיו גם ערוצי החדשות CNN ו-FOX. בנוסף יהיה קטלוג VOD של סרטים וסדרות מהארץ ומהעולם.

השקת פרטנר TV (צילום: אהוד קינן, NEXTER)
הקשת פרטנר TV | צילום: אהוד קינן, NEXTER

פרטנר תציע גם גישה לנטפליקס, בתוספת של 20 שקלים ובסך הכל 89 שקל לחודש לאיכות HD, או תוספת של 25 שקלים ובסך הכל 94 שקלים לחודש לאיכות 4K. מקישים על לוגו נטפליקס בשלט ומשם מגיעים לקטלוג ולממשק שנטפליקס מציעה בישראל. בנוסף, יש גישה דרך פרטנר גם ליוטיוב על הטלוויזיה.

חבילת טריפל שתכלול גם קו אינטרנט ביתי ואינטרנט של עד 40 מגה תעלה 129 שקלים (או 149 עם נטפליקס HD או 154 עם נטפליקס 4K), ובקרוב תוצע חבילת קוואד (עם חבילות סלולר), שמחירה טרם פורסם.

10,000 שעות של תוכן

התוכניות מהערוצים המרכזיים בשבועיים האחרונים שמורות, בלי שיהיה צריך לזכור להקליט אותן. יש 10,000 שעות של תוכן מוקלט, לפי פרטנר. אפשר לחפש באמצעות מקלדת שמוקרנת על המסך או לשלוט בממיר מהסמארטפון. בדגם הבא של השלט יהיה אפשר לבצע חיפוש קולי.

סלקום הייתה הראשונה ששברה את הדואפול של יס והוט כאשר הציגה שירות ב-99 שקלים לחודש בלבד. הוט השיקה לאחרונה את NEXT שעובד בטאבלטים, סמארטפונים במחשב בין 49 ל-69 שקלים, וסמארט של טריפל סי מציעה טלוויזיה ב-49 שקלים בלבד. במקביל יס עובדת על שירות טלוויזיה באינטרנט Blue שכנראה יוצג עד סוף השנה.

פרטנר טיוי (צילום: אהוד קינן)
צילום: אהוד קינן

על פי סקר שפרטנר ערכה, ככל שהקהל צעיר יותר, כך הוא צופה יותר בסמארטפון, טאבלט ומחשב, ורק אחר כך במסך הטלוויזיה. 80 אחוז הצפיה הוא בערוצים חיים, אך אצל קהל מתחת לגיל 18, רק 30 אחוז צופים בשידורים חיים והרוב צופים בתוכן מוקלט.