חברת הוט מובייל מצאה עם מי להתעסק: תומר מזרחי, תושב יוקנעם שונא שמטרידים אותו ואת אשתו שלא לצורך, בעיקר כאשר מדובר בחברות טלפון סלולרי שהוא לא מנוי שלהן ומעולם לא היה לקוח שלהן.

חברת פלאפון, שהטרידה אותו ואת אשתו שמרית תקופה ארוכה למרות שלא היה לקוח שלה, פיצתה אותו ב-1,500 שקל ולמרות שהתחייבה בהסכם בבית משפט שלא תטריד אותו, קצר לאחר מכן הוא שוב הוטרד על ידי נציגי שירות של החברה שהציעו לו חבילות והצעות שונות להצטרף אליהם.

הבאה בתור הייתה חברת הוט מובייל. נציגי השירות של החברה התקשרו לתומר ולאשתו שמרית עשרות פעמים במשך השנה האחרונה והציעו להם לעבור להיות מנויים בחברה ולקבל מחירים נמוכים מהמתחרים. מזרחי הסביר שאינו מעוניין ואף ביקש בכל לשון של בקשה שלא להתקשר אליו יותר ולא להטרידו שכן הוא אינו לקוח של החברה ולא ברור כיצד השיגו את מספר הטלפון שלו.

"ביקשתי מנציגי החברה של הוט מובייל שלא יתקשרו אליי יותר ושזו הטרדה", שחזר מזרחי בשיחה עם NEXTER, "הבטיחו שזה לא יקרה יותר. האמנתי להם". אבל זה קרה גם קרה. שיחות הטלפון של נציגי הוט מובייל המשיכו לזרום לסמארטפון של מזרחי, כולל שיחה לפני מספר ימים ממספר שמתחיל ב-073. 

"ביקשתי פעם ועוד פעם מנציגי השירות שיסירו את המספר שלי מהרשימות. הבטיחו שזה יקרה. התנצלו. הכול אצלי מוקלט. ומה אתה חושב שקרה? ההטרדות נמשכות", קבל מזרחי, "הטלפונים היו באמצע העבודה, בבוקר, בשעות לא שגרתיות, ואני בכלל לא מבין מה הם רוצים מהחיים שלי, אני לא לקוח שלהם בכלל".

מזרחי לא ויתר. הוא תיעד את כל שיחות ההטרדה, התקשר למנהלים בחברה ודרש מהם פיצוי בטרם יפנה לערכאות משפטיות. ב-27.4.2017 נחתם הסכם בין מזרחי להוט מובייל לפיו זו תפצה אותו בסכום של 2,250 שקל בלי להודות בדבר, אבל הוא שמר לעצמו את הזכות לפנות לבית המשפט, אם ההסכם יופר.

כמה ימים לאחר חתימת ההסכם נציגי הוט מובייל התקשרו שוב למזרחי. "חשבתי שהם יעמדו בהסכם שלא יטרידו אותי אבל לצערי זה לא קרה. שוב הטרידו אותי", ציין מזרחי. מזרחי פנה שוב לחברה וזו הסכימה לפצות אותו בשנית, הפעם בסכום של 500 שקל.

נציגת שירות שעמה דיבר מזרחי לפני כחודשיים התנצלה בפניו ואמרה שיתכן שהייתה תקלה והטיפול לא היה מושלם, אך ציינה בפניו שהדבר לא נעשה בכוונה בשביל להטריד אותו. הנציגה הבטיחה לשלם לו את פיצוי הנוסף של 500 השקלים, ושבינתיים ייבדק מדוע קיבל שיחה נוספת.

למרות שנאמר בהסכמים שהצדדים מתחייבים לשמור עליהם בסוד ולא לחשוף את פרטיהם, החליט מזרחי לפרסם אותם כדי להראות שהחברה שוב הטרידה אותו. ב-20 ביולי השנה קיבל מזרחי שתי שיחות טלפון מנציגי החברה שהפרו שוב את ההסכם בפעם המי יודע כמה.

"לא ייתכן שחברה כזו גדולה ומכובדת תפר הסכמים באופן סדרתי וגס ותטריד אותי", טוען מזרחי, "אסור היה להם ליצור איתי קשר. החלטתי הפעם לא לשתוק יותר ולהוציא הכול החוצה. אני מתכוון להגיש נגדם תביעה לבית המשפט. יש לי הקלטות של נציגי השירות החברה שהתחייבו לא להתקשר אליי יותר, שימחקו אותי מהרשימות וזה לא קרה, אז שישלמו על עוגמת הנפש שגרמו לי".

מחברת הוט לא נמסרה תגובה