לא כל יום מודה החברה הגדולה בעולם בתקלה, אבל כשהיא עושה זאת, זה בא בצרורות ובתוספת הבדלים מבלבלים.

אמש (א') פרסמה החברה באתר התמיכה שלה הודאה בכך שמכשירים מסוימים מדגם אייפון 6s סובלים מתקלה שגורמת להם להיכבות ללא סיבה, גם כאשר הסוללה מלאה.

"מספר מצומצם מאוד של מכשירי אייפון 6s עשויים לכבות את עצמם באופן לא צפוי", כתבה החברה. "זו אינה בעיית אבטחה", הדגישה מייד, "והיא משפיעה רק על מכשירים בטווח מסוים של מספרים סידוריים שיוצרו בין ספטמבר ואוקטובר 2015".

הפיתרון לבעיה הוא החלפת סוללה, שתבוצע חינם עבור כל מי שיביא מכשיר תקין עם מספר סידורי שמצביע על ייצור בטווח הזמנים המדובר (ניתן לבדוק מול חברות הסלולר את המספר הסידורי של מכשירכם והאם הוא יוצר בתקופה הרלוונטית) לנותני שירות רשמיים מטעם אפל - בישראל מדובר בחברות איידיגיטל ו-DCS, לפי אתר החברה.

שימו  לב שהחלפת הסוללה חינם מותנית בכך ששאר המכשיר תקין. אם יש לכם תקלה אחרת - סדק במסך, כפתור בית שלא מגיב וכדומה - תצטרכו לתקן אותו קודם, בתשלום מלא.

תקלה אחרת שאפל הודתה בקיומה בימים האחרונים היא תקלת המסך, שהתגלתה כבר לפני כמה חודשים וגורמת לכך שבחלק מהמכשירים מתחילים להופיע מלבנים אפורים בראש המסך והוא מפסיק להגיב למגע, כפי שהודגם בסרטון הבא של STS Telecom:

אלא שבמקרה הזה ההודאה בתקלה לא מגיעה עם הצעה לתיקון על חשבון אפל. "כמה מכשירי אייפון 6 פלוס עשויים להציג בעיות של הבהוב בתצוגה או חוסר תגובה למגע לאחר שהופלו מספר פעמים על משטח קשה ולאחר מכן הופעל עליהם לחץ נוסף", כתבה החברה ברמיזה לפיה האשמים בתקלה הם בעלי המכשירים.

בהתאם לטענה הזו, גם הפיתרון בא על חשבונם של הלקוחות, שיצטרכו לשלם מחיר מומלץ של 150 דולר (כ-580 שקל) על התיקון. גם במקרה הזו הטיפול ייעשה אצל נותני שירות רשמיים של אפל (איידיגיטל ו-DCS).