כמעט חודשיים אחרי שהנוט 7 הושק לראשונה, וכשלושה שבועות לאחר שסמסונג קראה לכל מי שקנה את הסמארטפון להחזיר אותו מידית בגלל דיווחים על כאלה שהתקלחו, החברה סוף סוף החלה לספק מכשירים חלופיים - אך גם הם סובלים מבעיות של חימום יתר וחיים קצרים.

הוול סטריט ג'ורנל דיווח כי סמסונג החלה בהחלפת מכשירים בדרום קוריאה, שם התחילו להגיע אליה תלונות כי הסוללה מתרוקנת מהר, אפילו כאשר הסמארטפון מחובר לחשמל. נכון לעכשיו, על פי הדיווח, לא התקבלו תלונות דומות במדינות נוספות. החברה אמרה כי אין קשר לתקלת הסוללות, וכי מדובר במקרים בודדים.

רשויות תעופה בעולם (כולל ישראל) אוסרות להפעיל את הנוט 7 או להטעין אותו בטיסה. אדם אחד התלונן שהנוט 7 שרף לו את הג'יפ, ואחר תבע את החברה על כך שהמכשיר התפוצץ לו בכיס וגרם לו לכוויות בירך ובאצבעות הידיים.

למרות כל הבעיות הללו, בארצות הברית, 90 אחוז מהלקוחות שהחליפו את הנוט 7 בחרו לקבל מכשיר חדש, במקום זיכוי או מכשיר מדגם אחר. כך לפחות לפי הודעה של סמסונג.

ומה קורה למי שלא מחליף?

בשבועות האחרונים פורסם בעולם דיווח כי סמסונג תנטרל לחלוטין מרחוק מכשירים כאלה כך שאי אפשר יהיה להשתמש בהם. הדיווח התבסס על עדות של גולש ברדיט שסיפר שכך נאמר לו, אולם סמסונג הכחישה את הדברים. במקום זה, סמסונג הודיעה שתגביל את הטענת המכשיר באמצעות עדכון התוכנה, וזה כדי לנסות למנוע ממנה להתלקח.