מתן וילנאי (צילום: חדשות)
מתן וילנאי | צילום: חדשות

מדור חדש בחדשות 2 באינטרנט יביא לכם מידי יום את דבריהם של המועמדים בפריימריס מהמפלגות השונות, בו הם יסבירו לכם הגולשים, למה כדאי לכם לבחור בהם. מפלגת העבודה תהיה הראשונה לערוך את הפריימריס, ולכן הפעם יסביר לנו ח"כ מתן וילנאי מדוע לבחור בו.

"כל חיי, בשירותי הצבאי והציבורי, האמנתי כי הישגים אמיתיים הם אך ורק תוצאה של עבודה קשה ומאומצת שלב אחר שלב, נדבך אחר נדבך. רק כך ניתן יהיה להשיג את מטרותינו.

אנחנו ניצבים בצומת מכריע, בה כולנו נדרשים לצו השעה. ההחלטות שנקבל בימים אלו יקבעו את פניה של החברה הישראלית לשנים הבאות.

אני אוהב את מדינת ישראל, מחובר אליה בכל רמ"ח אברי. גם לאחר שירות צבאי בן 36 שנים, חיפשתי את הדרך המשמעותית ביותר שבה אוכל להמשיך ולתרום לישראל. בחרתי במפלגת העבודה. לרגע אני לא מצטער על בחירה זו. גם בימים של ביקורת, חשדנות וציניות, זה עדיין הבית הפוליטי שלי, עדיין המפלגה הטובה ביותר בישראל.

את מפלגת העבודה מרכיבים האיכותיים שבאנשים. בקדנציה האחרונה, תחת יושבי הראש פרץ וברק הצלחנו להביא להישגים רבים לרבים מהמגזרים אשר היום מבקרים אותנו בקפידה. אך גם ראשי אותם מגזרים - צעירים, עובדים, גמלאים, התיישבות, ערבים ועוד, יודעים שכשהם צריכים שרים או מחוקקים אשר ילחמו בעבורם, תמיד הפניה תהיה למפלגת העבודה. בכל אחד מהמשרדים שבהם עומדים נציגי המפלגה, הם נחשבים לשרים מוצלחים במיוחד- בביטחון, בחינוך,בחקלאות, ברווחה ובתשתיות.

פעלתי בתחומים רבים בתפקידי כחבר כנסת, שר מדע תרבות וספורט ובתפקידי האחרון כסגן שר הביטחון. פעילות שתמיד הייתה ביושר וניקיון כפיים.

בתפקידי הנוכחי פעלתי, בין היתר, לשיקום מערך העורף לאחר מלחמת לבנון, מיגון ישובי עוטף עזה וחקיקת חוק המילואים.
ועוד עבודה רבה לפנינו בכל תחומי העשייה.

אני מקווה לקבל את אמון החברים בכדי להמשיך בעשייה זו. לי יש ביטחון בעבודה, וזו תמשיך להיות דרך הפעולה שלי גם בעתיד".

חדשות 2 באינטרנט מזמינים את המועמדים לכתוב לנו לכתובת: bnews@news2u.co.il. אתם גם מוזמנים לשלוח לנו סרטונים שלכם, או גימיקים אחרים.