מירי רגב, ארכיון (צילום: חדשות)
מירי רגב, ארכיון | צילום: חדשות

במסגרת "סבב הרכש" שמבצע יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לקראת הבחירות הקרובות, הציג היום נתניהו את הרכש החדש: תא"ל במיל' מירי רגב, דוברת צה"ל לשעבר.

במהלכה של מסיבת עיתונאים שנערכה היום בצהריים במצודת זאב, אמר נתניהו כי הוא מברך על כל הצטרפות של נשים לפוליטיקה הישראלית וכי רגב תהיה שותפה לניצחון של הליכוד בבחירות הקרובות. "אני שמח שיש נשים שמצטרפות אלינו - יש חשיבות בהצטרפות נשים לפוליטיקה", אמר נתניהו. "היא אישה שגדלה בקריית גת והגיעה לדרגה הגבוהה ביותר שהגיעה אליה אישה בצה"ל".

הצטרפותה של רגב, אם לשלושה, אינה מקרית. מתוך 12 חברי הליכוד שיושבים בכנסת, לימור לבנת היא האישה היחידה המכהנת כח"כית, וככל הנראה נתניהו הרגיש שהוא חייב בחיזוק נשי למפלגה.

הסקרים מנבאים כי הליכוד צפוי להכפיל את כוחו בבחירות הקרובות, ונתניהו מנסה לרענן את השורות ולהפוך את מפלגתו למפלגה אטרקטיבית יותר על ידי צירוף "סטארים" - חדשים וותיקים.

רגב מצטרפת לבני בגין, שהודיע הבוקר על חזרתו לחיים הפוליטיים לאחר תשע שנות "גלות". בנוסף מתקיימים מגעים גם עם הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון ודן מרידור. "יש גל של חזרה לליכוד", אמר היום נתניהו בגאווה.