יריב אופנהיימר -העבודה (יח``צ: חדשות)
יריב אופנהיימר | יח``צ: חדשות

מדור חדש בחדשות 2 באינטרנט יביא לכם מידי יום את דבריהם של המועמדים בפריימריס מהמפלגות השונות, בו הם יסבירו לכם הגולשים, למה כדאי לכם לבחור בהם. מפלגת העבודה תהיה הראשונה לערוך את הפריימריס, ולכן הפעם יסביר לנו המצטרף הטרי יריב אופנהיימר מדוע לבחור בו.

"בשנים האחרונות כנסת ישראל התמלאה בפוליטיקאים ונבחרי ציבור, אשר אין להם עמדה ממשית בשום נושא.
מפלגות שלמות קמו ונפלו ללא מצע מדיני וחברתי מוגדר, רק על בסיס תדמית, אווירה ציבורית, וניסיון למצוא חן בעיני הציבור. אני לא אחד מהם.

מאז נעורי אני פעיל במפלגת העבודה ובשלום עכשיו מתוך השקפת עולם ברורה ולא מתחנפת הדוגלת במציאת פיתרון של פשרה בין ישראל לשכנותיה.

במקביל אני מאמין שללא שאיפה לשיוויון וצמצום פערים, החברה הישראלית בדרכה להתפוררות ואובדן מוחלט של הסולידריות החברתית.

המגמה של השנים האחרונות להפריט את המדינה לדעת ולנתק את הממשלה מהכלכלה, מפקירה את החלשים בחברה ומסירה מידי המדינה את האחריות על כלל האזרחים.

בחרתי להתמודד ברשימה הארצית של מפלגת העבודה גם בשל העובדה כי המפלגה נמצאת בימים אלו במשבר עמוק, וזה הזמן לאנשים צעירים בעלי פרופיל ציבורי לפרוץ קדימה ולהציע אלטרנטיבה צעירה, אידיאליסטית ונמרצת.

הזליגה של קולות ממפלגת העבודה למרצ מחזקת את הרצון שלי להשתלב בהנהגה הבכירה של העבודה ולנסות ולהחזיר את אנשי מחנה השלום, מצביעיה הקלאסיים של מפלגת העבודה, הביתה.

אין לי ספק כי בחירתי בפריימריז הארציים תחזק את מפלגת העבודה, ותצליח להחזיר קהל צעיר וערכי לשורותיה.
אומנם אני צעיר המתמודדים בפריימריז ארציים בכל המפלגות, אך בשנים האחרונות צברתי קילומטרג' פוליטי וציבורי לא מבוטל.

אני מאמין שהפוליטיקה הישראלית בכלל ומפלגת העבודה בפרט זקוקה ליותר אידיאולוגיה ופחות יחסי ציבור, יותר אמת ופחות ספינים.

אני מבקש להביא איתי לכנסת מסירות, יושרה ואמונה בדרך השלום והחברה, ללא ניסיון מלאכותי למצוא חן ולהחליף את עמדותי בכל יום.

מאסתי בפוליטיקאים ומועמדים אשר אינם אומרים דבר ומנסים רק למצוא חן בעיני הציבור.
אינני פרשן, כוכב ריאליטי או סתם סלבריטי.

אני מגיע לפוליטיקה מתוך עניין אמיתי לפעול, להשפיע ולקדם את העקרונות והערכים אשר מלווים אותי כל חיי באומץ, ביושרה, בכנות וללא מסכות. אני בטוח שמתפקדי העבודה יתנו בי אמון ויבחרו בי כמועמדם לכנסת".

חדשות 2 באינטרנט מזמינים את המועמדים לכתוב לנו לכתובת: bnews@news2u.co.il. אתם גם מוזמנים לשלוח לנו סרטונים שלכם, או גימיקים אחרים.

שלום שמחון מבקש את תמיכתם

קולט אביטל מבקשת את תמיכתם

נאדיה חילו מבקשת את תמיכתם

דניאל בן סימון מבקש את תמיכתם