פואד - בנימין בן אליעזר (צילום: חדשות)
צילום: חדשות

לאחר שבישורת האחרונה של המרוץ לפריימריז מפלגת העבודה, חמק מידיו שריון המקום שהובטח לו, משתמש שר התשתיות בנימין בן אליעזר בנשק האחרון שנותר לו: האינטרנט.

הגולשים הפוליטיים של יו טיוב לא יכלו שלא לשים לב לנוכחותו המפתיעה של שר התשתיות בין דפי האתר. בסרטון חדש שהופק על ידי אנשיו של פואד, הוא פונה לקהל הרחב:
"מתוך אחריות ואהבה למפלגת העבודה ולמדינת ישראל", אומר פואד בתשדיר, "החלטתי לרשום שיא בפריימריז ולרוץ כאשר לפני יש רק 3 ימים".

במהלך הסרטון מפרט פואד את רשימת התפקידים שמילא במהלך חייו הפוליטיים ואף מרמז על כוחו הרב בקרב מתפקדי המפלגה וקבלני הקולות:
"בטוח אני כי הניסיון שלי בעבר והחברים הרבים שיש לי בכל רחבי הארץ יובילו אותי למקום הראוי", אומר פואד.

במהלך הסרטון עולה קליפ קצר עם ג'ינגל הנושא את את הסלוגן "העבודה מחכה לפואד", שכמובן מזכיר את ימי הקמפיין של יצחק רבין בהם כיכב הסלוגן "ישראל מחכה לרבין". זהו אינו האזכור היחיד לראש הממשלה המנוח: פניו של רבין מופיעות פעמיים במהלך הקליפ.

"אנחנו בבליץ של פניות לקהל הרחב", סיפר דוברו של פואד, "אין לנו זמן לשלטי חוצות ולאמצעי התקשורת הסטנדרטיים.הדרך הויראלית היא פשוטה, נוחה ומהירה, מה גם שהקהל של העבודה הוא צעיר ומשתמש באינטרנט". עוד הוסיף הדובר כי "המטרה העיקרית שלנו היא להבהיר שהוא רץ, מאחר והרבה אנשים עדיין תחת הרושם שהמקום של משוריין".

כזכור, בנימין בן אליעזר נאלץ לוותר על המקום השישי שהובטח לו מאחר ויו"ר מפלגת העבודה הצעירה דרש לבטל את השריון מאחר וההצבעה בעניין לא היתה חשאית.
האם הקמפיין האינטרנטי יעזור לפואד להתברג בצמרת המפלגה שבבחירות הקרובות צפויה להיות מאוד מצומצמת? ביום שלישי הקרוב נדע את התשובה.

לצפייה בסרטון הקליקו כאן