במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר חשפה חברת הלווין yes את תכניות המקור החדשות שלה לשנת 2017. בין 17 הסדרות והסרטים (דרמות וסרטי דוקו) שהוצגו באירוע היו סדרות חדשות לגמרי ועונות חדשות להצלחות גדולות מהשנים האחרונות.

"פאודה" - סדרת האקשן על המסתערבים הקשוחים תחזור לעונה שנייה בכיכובם של ליאור רז, תומר קאפון, צחי הלוי ועוד; גם הקומדיה "האחיות המוצלחות שלי" שביים גורי אלפי וכתבו גלית חוגי ונעה ארנברג, צפויה לחזור עם עונה שנייה אליה יחזרו גם "האחיות" נלי תגר, דנה סמו וטס השילוני; "שטיסל" הדרמה המצליחה שמציגה את נבכי החברה החרדית (ונמכרה לאחרונה לאמזון) תשוב בעונה שלישית עם הצדיקים שלום וקיווע שטיסל - דבל'ה גליקמן ומיכאל אלוני, שגם הגיעו לאירוע כדי להקריא את הסצנה הראשונה של העונה, שצילומיה יחלו בקרוב. סדרות נוספות שיחזרו בעונות חדשות הן הקומדיה המשטרתית "השוטר הטוב" בכיכובם של יובל סמו, גיא לואל ולירון וייסמן ו"רון" הקומדיה הריאלסטית בכיכובו של היוצר רון פלדמן. 

הצצה ראשונה לעונה השניה של "פאודה":

חוץ מסדרות מצליחות שיחזרו לעונות נוספות הציגו בחברה גם שלל סדרות חדשות בראשן דרמת המתח "כבודו", בכיכובם של יורם חטב, לוסי אהריש (בתפקיד דרמטי ראשון) ואלמה דישי, שנמכרה לרשת CBS האמריקאית עוד לפני שידורה הצפוי בישראל ותופק על ידי רוברט ומישל קינג ("האישה הטובה"). הסדרה מביאה את סיפורו של שופט השלום מיכה אלקובי (חטב) שמגלה כי בנו התיכוניסט (ארז עובד) פצע באורח אנוש רוכב אופנוע כאשר נהג ברכבו ללא רישיון. אלקובי נאלץ להיכנס למערבולת של שקרים ומזימות כדי להצילו.

קטע בלעדי מתוך הסדרה החדשה "כבודו": 

סדרה נוספת ונטולת שם (נכון לעכשיו) שכנראה תעלה בכם לא מעט נוסטלגיות היא כנראה הסדרה החדשה של דנה מודן ואסי כהן, שחוזרים לשתף פעולה 13 שנים אחרי ההצלחה הענקית של הסדרה "אהבה זה כואב", בה כיכבו יחדיו. בסדרה השניים יגלמו גבר חרדתי ואישה נוירוטית שנכנסים למערכת יחסים מורכבת, עצובה ומצחיקה, הם ישובו לשתף פעולה עם הבמאי רם נהרי ("אימאל'ה").

סדרת קומדיה חדשה שתעלה היא "תום יער עושה את שביל ישראל", סדרה מוקומנטרית חדשה של הקומיקאית תום יער ("ארץ נהדרת", "היום בלילה עם גורי אלפי"), בה היא תתמודד עם אחד הדברים השנואים עליה  - הליכה. בין לבין ישולובו גם קטעי סטנד-אפ מקוריים של יער;

הודעה מעניינת נוספת שנמסרה באירוע היא על הפיכתה של הצגת הקאלט "מייקל" לסדרה קומית בכיכובן של הדמויות האהובות דובי, רבקה ויסימניש. אבי דנגור ("אבי הזמר") יככב גם בסדרה, איתי ויזר ומויש גולדנברג יביימו ואסי כהן וליאת הרלב יקפצו לתפקידי אורח. 

עוד סדרה מסקרנת במיוחד היא "על הספקטרום" - קומדיה על נושא לא שיגרתי: שלושה שותפים על הרצף האוטיסטי שחולקים דירת שותפים. את הסדרה יצרה דנה אידיסיס בהשראת חייו של אחיה הצעיר ויככבו בה נעמי לבוב ("יונה") ומוריס כהן ("אבינו"). שבי זרעיה ינסה להכניס דרמה להומור ויביים את הסדרה החדשה "פאנץ'" על הימים העליזים של מועדוני הסטנד-אפ בניינטיז, עם סיפורים שנכתבו בהשראת קומיקאים ישראלים מוכרים כמו שלום אסייג ואורנה בנאי, שהחלו את דרכם באותה התקופה. הסדרה תציג גם קו עלילה שיתבסס על סיפור חייו של אורי גרוס (יוצר וממקימי קבוצת הסטנד-אפ "דומינו גרוס") ומערכת היחסים המורכבת שלו עם אביו. 

אין תמונה
עדיין זוכר את התנועות. שון ספרלינג

ערוץ yes דוקו הציג גם הוא חלק מהפקות המקור שהוא מתכנן לשנה הקרובה, כאשר הבולטת בהן היא הסדרה "נעלמות" - סדרה מוקומנטרית שיצרו אילן פלד ויאיר קדר. הפרויקט כולל שלושה סרטים שמביא כל אחד מהם את סיפורה של יוצרת אחרת שהודרה מהקאנון התרבותי הישראלי: המשוררת ליליאן לוי, השחקנית הטרנסג'נדרית בֶּבֶּה והרקדנית יונה תנעמי. פלד יגלם כמובן את שלוש הנשים והסרטים יורכבו מראיונות עם אנשים שהכירו אותן והושפעו מעבודתן. בין המשתתפים: קרן מור, המשורר רוני סומק, עדי קיסר, גילה גולשטיין ועוד.

בין הפרויקטים הנוספים שהוצגו ניתן למצוא גם את "הטייסות" - תיעוד חסר תקדים וללא טשטוש פנים של שש בנות שהתקבלו לאחד הקורסים היוקרתיים ביותר בצה"ל; "לילך: החיים שאחרי" - עמנואל רוזן מלווה את לילך שם-טוב במסע לבנייה מחדש של חייה והבאת ילדה חדשה לעולם, לאחר שבעלה לשעבר רצח את שלושת ילדיה הקטנים; ו"שיר אהבה סטנדרטי" - סדרה בת חמישה חלקים שיצר יואב קוטנר על חייו של אריק איינשטיין המורכבת מחומרי ארכיון שטרם נראו קודם וראיונות עם חברים.