שיווק מסורתי קצת יותר (צילום: רויטרס)
שיווק מסורתי קצת יותר | צילום: רויטרס

אירוע הירי בבית הקולנוע באורורה קולורדו בעת בכורת הסרט האחרון בסדרת באטמן ביולי האחרון הצליח ליצור היסטריה וטראומה לא קטנה, אבל בית קולנוע במיזורי החליט בשבוע האחרון לבצע שחזור של העניין, כתרגיל שיווקי. הם שכרו מתנקש מזוייף שיפרוץ לבכורת הסרט "איירון מן 3".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

הצופים האומללים בהקרנה נאלצו להתמודד עם הדמות, שעטתה לבוש וציוד מקצועי של מתנקשים, כמו גם אקדח מזוייף. עוברי האורח והצופים לא ראו את ההומור במאורע - והזעיקו את כוחות המשטרה המקומיים. השוטרים מיהרו להגיע לזירה כדי לעצור את ה"יורה".

"קיבלנו שורת פניות למוקד 911 ולפיהן אדם לובש שחורים, שעטה שכפ"צ ואחז ברובה, נכנס אל בניין הקפיטל 8", סיפר קפטן דאג שומייקר לכלי התקשורת המקומיים. אחרי שהגיעו השוטרים למקום, התברר כי המפגע הפוטנציאלי היה לא אחר משחקן ששכרו למשימה, אחד מכמה "מתנקשים" דומים שנשכרו לאירוע.

בזמן שההחלטה מעוררת המחלוקת הזו עוררה סערה ציבורית לא קטנה, מנהל בית הקולנוע, בוב ווילקינס, בחר דווקא להגן עליה. "לא היה שום סיכון בעניין, וזה לא אמור היה ליצור בהלה, אלמלא אחד השחקנים, שפשוט לקח את התפקיד קצת יותר מדי ברצינות". "היה לו רובה צעצוע מפלסטיק", הוסיף ווילקינס.

בית הקולנוע בחר עם זאת לפרסם אמש התנצלות רשמית בדף הפייסבוק שלו.