מארק צוקרברג (צילום: רויטרס)
פייסבוק משנה לנו (שוב) את הפיד | צילום: רויטרס

אם חשבתם שפייסבוק נועדה רק לשמור על קשר עם חברים ולהנות, חשבו שוב. בפוסט שפרסם מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, הוא פירט את השינויים הצפויים בפיד של כולנו. צוקרברג ציין כי כל השינויים נעשים על מנת לוודא שהשהות שלנו בפייסבוק היא לא רק לכיף, אלא גם טובה לסביבתנו.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

צוקרברג ציין שינויים שנערכו כבר בשבוע שעבר שמטרתם לוודא שהחדשות המוצגות בדפי הרשת החברתית אמינות ברמה המירבית ונקב בשינוי החדש. השינוי המדובר הוא התמקדות בחדשות מקומיות. עוד סיפר צוקרברג שבנסיעותיו הוא מרבה לשוחח עם אנשים שאומרים לו שאם רק נדגיש את המשותף, ולא המפלג בין בני אדם, נוכל להשיג הרבה יותר.

"על פי מחקרים, לקריאת חדשות מקומיות יש קורלציה ישירה למעורבות אזרחית", אמר. "אנשים שיודעים מה מתרחש סביבם, בעלי סיכוי גבוה יותר להיות מעורבים ולעשות שינוי". השינוי הצפוי, יתרחש בשלב ראשון רק בארה"ב, אך התכנון הוא להרחיב אותו למדינות נוספות בעולם בהמשך השנה.