1.2 מיליון ישראלים עוברים בנתב"ג בעונת הנסיעות של פסח, ובדרך רובם גם יעצרו ככל הנראה בחנויות הדיוטי פרי. אבל האם באמת יותר משתלם לקנות בשמים שם ולא ברשתות השונות בארץ?

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

מבדיקת המועצה לצרכנות עולה - שבדרך כלל כן, אבל לא תמיד. צריך לציין כי כל המחירים הם של המוצרים שתמצאו על המדף. יכול להיות שבקופה הם יהיו נמוכים יותר בחלק מהמקומות, אבל לפחות על פי החוק, המחיר על המדף הוא המחייב.

מבין 12 מוצרים שנבדקו, שישה מהם היו הזולים ביותר בדיוטי פרי גם לאחר הנחות לחברי מועדון ומבצעים מיוחדים. כך, למשל, בושם לאישה של דולצ'ה וגבאנה (Dolce & Gabbana Light Blue EDT 100 ML) שנמכר בדיוטי פרי ב-265 שקלים עלה במשביר לצרכן יותר מפי שניים, 701 שקלים, ולחברי מועדון כ-300 שקלים. עדיין יקר יותר מהדיוטי פרי. מחיר דומה מצאנו בסופרפארם, ניו פארם ורשת אפריל, שם תחת ההגדרה "מחיר מיוחד".

מוצר של קליניק (CLINIQUE 3 STEP DDML GEL PUMP 125 ML) עלה בנתב"ג 87 שקלים. במשביר לצרכן, על המדף לפחות, המחיר של אותו המוצר היה כמעט פי ארבעה, 335 שקלים. בניו פארם הוא גם היה יקר משמעותית - 322 שקלים, וברשת אפריל - כמעט 270 שקלים וגם זה אחרי 20% הנחה.

אבל כאמור, זה לא תמיד המצב: איסי מיאקי Issey Miyake Leau D'issey Edt 75 ML שנמכר בדיוטי בכ-240 שקלים עלה בסופר פארם כ-30 שקלים פחות, 199 שקלים.

במיוחד בבשמים ומוצרי טיפוח שעולים הרבה כסף והפערים משמעותיים, אבל כשאתם עוברים בדיוטי פרי תדעו שאתם לא חייבים להתנפל על המוצרים, כי אולי הם לא הזולים ביותר.