רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

תגובת חברת באדג'ט:
מבדיקת החברה עלה כי נציג המכירה אכן שגה שלא הציג את המידע בפני הלקוח. מדובר בטעות אנוש, למרות שהחלפת המנוע מתועדת בחברה. מאז החברה עושה הכול כדי לפצות את הלקוח, להחזיר לו את כספו, אך לא זוכה למענה." לגבי השיחה שהוקלטה, אגן חיפשנו רכב המתאים ללקוח. כיוון שהרכב לא התאים באותו השלב ולא היה עדיין מתאים למכירה, המשכנו לחפש רכב אחר".

תגובת חברת אלדן:
"במסגרת העסקה הצהיר הלקוח על רכב עם רמת גימור מסוימת שעל בסיסה בוצעה הערכת ערך הרכב. בפועל, העביר הלקוח לאלדן רכב עם רמת גימור הנחותה מזו שהצהיר. מיד התגלה הדבר נוצר קשר עם הלקוח בבקשה לביטול העסקה, או לתמחורה מחדש. הלקוח סירב לקבל את העסקה, ולאחר דין ודברים איתו הוחלט להציע לו פשרה שאותה הסכים לקבל".

תגובת שלמה סיקסט:
"העובדות המתוארות על ידכם אינן אמת. הלקוח קיבל עותק של בדיקת הרכב על ידי בדיקת מכון מורשה טרם ביצוע העסקה עמו, והעתק של הבדיקה חתום על ידי הלקוח מצוי ברשותנו ומעיד על העובדה שהיה מודע למצב הרכב. יתרה מכך, בבדיקה נמצאו מספר ליקויים קלים שתוקנו על חשבון שלמה סיקסט. צר לנו שבחרתם לתת במה לטענות שקריות מבלי שאפשרתם לחברה שהות מספקת במהלך שעות העבודה לבדיקת כל הפרטים לעומקם. שלמה סיקסט עומדת בקשר עם בלקוח במטרה לתת מענה מיטבי לטענותיו."