הבורקסים המקולקלים (צילום: נאוה פרג', חדשות)
הבורקסים המקולקלים | צילום: נאוה פרג', חדשות

נאוה פרג' מקריית גת רצתה להגיש לאורחיה בורקסים קפואים של חברת "המותג", אך כשפתחה את החבילה גילתה לתדהמתה שהבורקסים מכוסים לחלוטין בעובש. "רציתי בורקס תפוחי אדמה ובמקום זה קיבלתי בורקס פטריות", תיארה.

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות

פרג' רכשה את המוצר מספר ימים קודם לכן והוא עדיין היה בתוקף לפי תאריך התפוגה שהוטבע עליו. לכן, היא הופתעה עוד יותר כשגילתה מה חיכה לה בפנים. "חשכו עיניי", כתבה בפוסט שהעלתה לפייסבוק וצירפה את תמונות הבורקסים.

"חשתי מרומה" (צילום: נאוה פרג', חדשות)
"חשתי מרומה" | צילום: נאוה פרג', חדשות

"מעבר לתחושת הגועל, האכזבה והבושה מול האורחים ששהו אצלי בבית, חשתי בעיקר תחושת מרמה", סיפרה פרג'. היא פנתה לשירות הלקוחות של חברת "המותג" - ושם התנערו תחילה מאחריות.

החברה טענה שמצב הבורקסים נגרם בשל האחסון הלקוי של רשת השיווק ויקטורי ושהבורקסים יצאו מהמפעל כשהם תקינים לשיווק. עם זאת, לאחר כמה שיחות נוספות שלחו לה פיצוי.

פנינו לרשת "ויקטורי", שם רכשה הלקוחה את המוצר, והם הפנו אותנו לחברה המשווקת.

מחברת "קפוזן" נמסר בתגובה: "התקבלה במשרדנו תלונה משרות הלקוחות של חברת 'המותג' שמטפלת בתלונות במוצרי המותג. התלונה הועברה למפעל יינון, יצרן המוצרים לבדיקה ותגובה. המפעל בדק את התלונה ולדבריו עובש במוצר בצק יכול להתרחש כאשר יש פגיעה בשרשרת הקירור (המוצר צריך להישמר ב 18- מעלות) באחת התחנות בדרך כדלקמן : הובלה מהמפעל למרלו"ג, אחסון במרלו"ג, הובלה מהמרלו"ג ללקוח (אבא ויקטורי קרית גת), אחסון במחסני הלקוח, תצוגה במקפיאי הלקוח, שינוע הסחורה ע"י הלקוחה לביתה, אחסון בבית הלקוחה".

"כאשר מתפתח עובש בגלל הפשרה של המוצר בתהליך, גם כאשר הוא מוקפא בהמשך שוב באחד משרשראות הקירור הנ"ל, עדיין העובש יישאר במוצר. נערכה בדיקה ע"י בקרת איכות של המפעל ולא נמצאה חריגה בתוצאות היצור והאחסון של אותו יום (למפעל יש תקן ISO). נערכה בדיקה במרלו"ג הקירור לגבי רשם טמפרטורות ולא נמצאה חריגה בשרשרת הקפאה בכל התקופה המדוברת (למרלו"ג יש תקן ISO ותקן HACCP). לא דווח על תקלה ברשם טמפרטורות במשאיות החלוקה בתקופה המדוברת , יחד עם זאת אין לנו מידע מדויק באיזה יום סופקה הסחורה לסניף המדובר ולכן לא ניתן לאמת נתון זה באופן וודאי".

"עוד טרם הפניה החוזרת משרות הלקוחות של המותג, נשלח שובר פיצוי ללקוחה. הדבר נעשה בשגרה גם אם אין אחריות ישירה של המפעל או המרלו"ג לתלונה. יש לציין שבמידה והייתה תקלה בקירור בשרשרת האספקה של המפעל / המרלו"ג / החנות, הרי היה מדובר על תלונות בהיקף גדול מאוד היות שמשונעת ומאוחסנת כמות גדולה של סחורה בו זמנית ולכן אם הייתה תקלה כלשהי בשרשרת הקירור של אחד מהם זה היה משפיע על מאות יחידות מוצר. מבדיקה שערכנו בשרות לקוחות של המפעל ושלנו לא התקבלו תלונות נוספות או דומות לתלונה זאת בתקופה המדוברת".

"חוסר שביעות הרצון של הלקוחה מהטיפול בתלונתה הובא לידיעתנו היום באמצעותכם אנו מצרים על חוסר שביעות הרצון ונשמח לפצות את הלקוחה פיצוי נוסף על עוגמת הנפש שנגרמה לה גם אם אין וודאות לגבי נסיבות המקרה".

נבהיר כי בניגוד לנכתב בפרסום הראשוני של הכתבה, חברת  "קפוזן" הינה המשווקת ולא היצרנית של המוצר.

ליצירת קשר עם הכתבת: avivitm@ch2news.co.il

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו