איקאה, ארכיון (צילום: פלאש 90, משה שי)
איקאה, ארכיון | צילום: פלאש 90, משה שי

רשת "איקאה" מבקשת מלקוחות שרכשו מנורת תקרה מסדרת HYBY ו-LOCK להסיר את המוצר באופן מידי ולהחזירו לאחת מחנויות הרשת, לקבלת החזר כספי מלא - זאת בשל מספר דיווחים שהתקבלו בעולם על מקרים בהם אהיל הזכוכית של מנורת התקרה נפל.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

ברשת מדגישים כי בישראל לא דיווחו הלקוחות על מקרים דומים עד עתה. עם זאת, ליתר ביטחון, החליטה הרשת לאסוף את כל המנורות מאזרחים שקנו אותן ולהעניק להם החזר כספי מלא.

המנורות הפגומות מהחודש שעבר (צילום: איקאה)
רכשתם מנורה כזו? אתם מתבקשים להחזיר אותה | צילום: איקאה
אין צורך לצרף קבלה מקורית (צילום: איקאה)
אין צורך לצרף קבלה מקורית | צילום: איקאה

"אנו מתייחסים לבטיחות המוצרים ברצינות רבה", נמסר מהרשת. "בכדי לשמור על בטיחות לקוחותינו ולהימנע ממקרים דומים בעתיד, אנו קוראים ללקוחות להחזיר את המוצרים". בחברה מדגישים כי אין צורך לצרף קבלה מקורית במעמד ההחזרה.

מנורות התקרה HYBY ו- LOCK נמכרו בכל השווקים. מנורת התקרה LOCK נמכרה מאז 2002 ומנורת התקרה HYBY נמכרה מאז 2012.