הנערה התלוננה כבר לפני שנתיים שהוטרדה מינית, אך טענותיה הופרכו: לחדשות 12 נודע כי הנערה בת ה-13 מהדרום שטוענת שנאנסה לפני כשבועיים בידי 4 נערים בשטח בית הספר שלה - התלוננה כבר לפני כשנתיים על עבירות הטרדה מינית, אלא שהבדיקה שנפתחה בנושא נסגרה מבלי להעלות ממצאים כלשהם. התיק נסגר בשל העובדה שהחשודים לא היו בגיל ענישה. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

כשהייתה בת 11, בעודה תלמידה בבית הספר היסודי, התלוננה הילדה נגד שני ילדים שלטענתה פגעו בה מינית. הטענות נבדקו על ידי משרד החינוך ומשרד הרווחה, אלא שלא נמצאו ראיות שאוששו את טענותיה. 

הבוקר נעצרו שני נערים בחשד לביצוע עבירות מין כלפי הקטינה שהתלוננה שנאנסה לפני כשבועיים במשך 10 ימים בידי 4 נערים בשטח בית הספר תוך שהם מצלמים את המעשים ומאיימים על חייה. נער נוסף, שהוא החשוד המרכזי, נעצר יומיים קודם לכן. היום צפויה הנערה לעבור בדיקה רפואית שעלולה להשפיע על המשך מעצרם של החשודים.

שני נערים עוכבו לחקירה במהלך הלילה, שם מסרו את גרסתם ובסיומה נכלאו. החשוד המרכזי הוא נער בן 16, שהכחיש כל מעורבות בפרשה ואמר שלא מכיר את הצעירה לפני העימות ולא היה במקלט בו טענה כי התרחש האונס.

גורם המעורה בחקירה סיפר כי הוא סיפק עדי אליבי, חבריו מאותה שכבה בבית הספר, ועל פי אותו גורם - הם החשודים שנעצרו. השניים יובאו לבית המשפט במהלך היום, שם יתקיים דיון בהארכת מעצרם.

המשטרה ביקשה להאריך מעצרו של בן ה-16 בעשרה ימים, אך בית המשפט הסכים להאריך אותו רק ביום אחד. הנערה צפויה לעבור בדיקה רפואית במהלך היום, ולאחר מכן יתברר האם המשטרה תאריך את מעצרו של החשוד המרכזי – או תשחרר אותו לביתו.

לפי הפרסום בחדשות 13, המשטרה פתחה ביום שישי בחקירה לאחר שהנערה ואביה התלוננו כי האונס בוצע במקלט שבשטח המוסד הלימודי: "הם לקחו אותי למקלט בהפסקות, שניים נשארו לשמור בחוץ על הדלת, אחד אנס אותי והשני צילם". אביה טוען שהם קשרו את בתו בזמן המעשים ושניים שמרו בחוץ.

המתלוננת לא הכירה את הנערים הנוספים בשמותיהם, אך טענה שתזהה אותם אם תראה אותם. הנערה זיהתה את החשוד המרכזי ברשת החברתית, אך הוא מצדו טען שאין לו תמונות באינטרנט.

בן ה-16 הגיע ביום שישי לתחנת המשטרה מלווה באביו ואמר שהטרידו אותו בטלפון, ככל הנראה מצד משפחת הנערה. הוא הגיע כדי להגיש תלונה על הטרדה, מה שהוביל לכך שנעצר בעצמו.