ההודעה שנשלחה לצרכנים (צילום: חדשות 2)
ההודעה שנשלחה לצרכנים | צילום: חדשות 2

קיבלתם מסרונים מחברת החשמל בדרישה לעדכן את פרטי האשראי? בחברה מזהירים כי ההודעות לא נשלחו על ידה וכי יש להתעלם מהן.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 Online

אזרחים רבים פנו לחברת החשמל לאחר שקיבלו מסרונים שבהם התבקשו לעדכן את פרטי כרטיס האשראי שבאמצעותו הם נוהגים לשלם את חשבון החשמל. זאת, כהתראה לפני ניתוק הזרם בביתם.

העמוד אליו הוביל הקישור במסרון (צילום: חדשות 2)
העמוד אליו מוביל הקישור במסרון | צילום: חדשות 2

בחברת החשמל ביקשו להבהיר כי הודעות מסוג זה לא נשלחו על ידם, וכי הציבור מתבקש להתעלם מהן. בחברה הדגישו כי לא נשלחה כל הודעה מטעם אנשיה וציינו כי בעקבות משלוח ההודעות נפתחה בדיקה לאיתור זהות שולחי המסרונים.