האם יהיו תורים אינסופיים? (צילום: יוסי זילברמן, חדשות 2)
נמל התעופה בן גוריון, ארכיון | צילום: יוסי זילברמן, חדשות 2

מנהל נמל התעופה בן גוריון שמואל זכאי זימן אליו את חברת חברת ההנדלינג "לאופר" ואת מנהליהן של שתי חברות התעופה "אייר דולומיטי" ו"קורס אייר" בכדי לברר מדוע נוסעים קיבלו אתמול טיפול שאינו עומד לטענתו בסטנדרטים הנהוגים בנמל התעופה בן גוריון.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

במהלך הלילה, לאחר שעות רבות של עיכוב בהמראת המטוסים, לא מצאו חברות התעופה פתרון להלנת נוסעיהן בבתי מלון, ואלו נשארו ללון בנמל התעופה. מנהלי החברות זומנו ללשכתו של מנהל נתב"ג שאמר היום כי "אם מנהלי חברות התעופה לא יספקו הסבר לאירוע המביש בו נשארו רבים מנוסעיהם ללון על רצפת בית הנתיבות יותר מ-13 שעות, אשקול את המשך פעילותן של החברות בנמל התעופה בן גוריון".



כ-150 נוסעים של שתי החברות "קורס אייר" ו"אייר דולומיטי" נשארו ללון השבוע על רצפת בית הנתיבות לאחר שטיסתם הגיעה באיחור לנתב"ג, ובהיעדר צוות חלופי, הם נאלצו להישאר במקום. לטענת הנוסעים, גם אלו מהם שביקשו לעזוב את בית הנתיבות לביתם לא הורשו לעשות זאת בטענה שמזוודות הנוסעים הועמסו כבר על המטוסים.