עיריית ת"א משיקה קמפיין תיירות גאה (צילום: עיריית תל אביב יפו)
עיריית ת"א משיקה קמפיין תיירות גאה | צילום: עיריית תל אביב יפו

עיריית תל אביב-יפו השיקה בימים האחרונים אתר חדש (www.tel-aviv-gay-vibe.com) המיועד לקהילה הגאה, כחלק מקמפיין שמטרתו "להגביר את התיירות הגאה לתל אביב והצבת העיר על מפת התיירות הגאה הבינלאומית".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

העירייה, משרד התיירות והתאחדות המלונות הודיעו כי ישקיעו 800 אלף שקלים בקידום התיירות הגאה, באמצעות האתר הייעודי וכן באמצעות קמפיין בינלאומי לקהילה הגאה. מהעירייה נמסר כי "באתר ניתן למצוא את כל המידע הדרוש לתייר הגאה בשלב שבו הוא בוחר יעד לחופשתו", והוא יכלול פירוט של האירועים המרכזיים וכן מידע על מסלולי טיולים, אפשרויות לינה ואזורי קניות בעיר.

תקציב הקמפיין מחולק על פי יעדי התיירות, כשבראש עומדות ארה"ב (28% מהתקציב) וגרמניה ואנגליה (23% מהתקציב כל אחת). כמו כן יתמקד האתר בשיווק בצרפת, איטליה, הולנד וספרד. "אנו קוצרים היום את הפירות של עבודה מאומצת שנעשתה בשנים האחרונות על ידי מתנדבים ומתנדבות מתוך הקהילה", אמר יניב ויצמן, יועץ ראש העיר לקהילה הגאה. "ההירתמות של משרד התיירות והתאחדות המלונות מצביעה על עתיד חדש בכל הקשור לשיתוף פעולה בין הקהילה, גופי הממשלה השונים והעסקים בעיר.

מתאם אירועי הגאווה בעיריית תל אביב-יפו, אדיר שטיינר, אומר כי "שיתוף הפעולה המתפתח בין העירייה, משרד התיירות ובתי המלון משדרג את הפעילות שלנו ואנחנו מגיעים לקהל רב יותר. אנחנו פועלים גם להרחיב את מעגל הנהנים מהגידול בתיירות הגאה. למשל, הדרכת בתי מלון ועסקי מזון בעיר כיצד ניתן להפיח רוח מקבלה אוהדת לגאים". שטיינר הבטיח כי השנה תרחיב העירייה את הפעילות בחוף הגאווה (חוף הילטון) ואף תשתף פעולה עם מתחמים עירוניים שונים על מנת להפוך אותם לאטרקטיביים לתיירים הגאים.