כ-180 נוסעים ממתינים כבר כמעט יממה לטיסה לוורשה – שפשוט לא יוצאת לדרך. "הגענו אתמול ב-17:30 לנתב"ג לקראת טיסה של חברת וויז אייר שאמורה הייתה לצאת ב-20:00 לוורשה", סיפר ל"החדשות" Online מאיר אבגדו. "אמרו לנו שיהיה עיכוב של כחצי שעה, בגלל שצריך להחליף בלון חמצן במטוס. חצי השעה הזו התארכה עד 1:30, כשאמרו לנו שכבר אי אפשר להמריא".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

"אמרו לנו שהטיסה תצא למחרת בשעה 12:00, ושאפשר להתפנות או למלון או הביתה. בחרנו לנסוע הביתה, ולמחרת הגענו לנמל התעופה בשעה 9:00", סיפר אבגדו. "כשהגענו, אמרו לנו שהטיסה נדחתה לשעה 15:00. החברה עצמה לא שלחה שום הודעה על העיכוב".

"לקראת 15:00 אמרו לנו שהטיסה נדחית ל-18:00. כבר עשו לנו צ'ק אין, אמרו שהבורדינג יתחיל ב-17:15 – ואז ראינו שהטיסה נדחית ל-21:00", המשיך וסיפר אבגדו. "אין פה נציג של החברה, דיילי הקרקע לא יודעים כלום, אין עם מי לדבר. אנחנו כבר לא מאמינים שהטיסה תצא ב-21:00".

"לא מאמינים שהטיסה תצא" (צילום: ברבשן, חדשות)
"לא מאמינים שהטיסה תצא" | צילום: ברבשן, חדשות

לדברי אבגדו, "יש כאן 180 בני אדם שמרמים אותם וצוחקים עליהם. זה זלזול בבני אדם ששילמו במיטב כספם על הטיסה. וזה לא רק הטיסה – זה גם בתי מלון ששילמנו עליהם וטיולים מאורגנים ששילמנו עליהם. אין מי שייתן לנו מענה כמו שצריך".

מחברת "וויז אייר" נמסר בתגובה: "המראת הטיסה מתעכבת בשל טיפול נדרש במטוס. בהתאם למדיניות החברה והחוק, נוסעים שנשאו בהוצאות כספיות שנגרמו בשל העיכוב מתבקשים לשלוח קבלות דרך אתר החברה אשר תדאג להחזר כספי. וויז אייר מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותיה, ומדגישה כי ביטחון הנוסעים והצוות הינם בראש סדר העדיפויות של החברה".