בגלל עיכוב: נוסעים התפרעו (צילום: איתי צין, חדשות)
מקורקעים. אלעל (ארכיון) | צילום: איתי צין, חדשות

המשבר החריף בין הנהלת חברת אל על לטייסים ממשיך על חשבון הנוסעים: הבוקר (ראשון) בוטלו שתי מתוכננות וטיסה נוספת תצא לדרך בעזרת מטוס חכור. מהחברה נמסר כי פנו לעשרות טייסים בבקשה לאייש את הטיסות, אך כל הניסיונות עלו בתוהו.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק 

בהמשך לגל ביטולי הטיסות בימים האחרונים, נאלצו גם הבוקר לבטל כמה מהטיסות המרכזיות של אל על. טיסה 007 שתוכננה להמריא לניו יורק בוטלה, גם טיסת חברת הבת של אל על "UP" שתוכננה להמריא הבוקר לברלין בוטלה. טיסה 315 ללונדון תצא במטוס חכור ולא במטוס ועם צוות של על אל.

אמש טיסה 081 שתוכננה לבנגקוק, וטיסה 027 שתוכננה לשדה התעופה "ניוארק" שבניו ג'רזי בוטלו גם כן. טיסה 095 שהייתה אמורה להמריא אתמול בשעה 22:30 בערב לבייג'ינג נדחתה לשעה 08:00 הבוקר.

בעקבות המשך העיצומים הודיעה הנהלת החברה על שינוי במדיניות הביוטלים שלה. על פי הודעת החברה, עד סוף חודש נובמבר תינתן לנוסעים האפשרות לשנות או לבטל טיסות, ללא דמי שינוי או ביטול.

"אנו רואים בחומרה התנהלות זו הפוגעת בנוסעים ובעובדי החברה - הדיילים, אנשי הקרקע והתחזוקה - הנאלצים לשאת בתוצאות להתנהלותם הפרועה של הטייסים בראשות קברניט ניר צוק", נמסר אתמול מאל-על. "אנו מתנצלים בפני הנוסעים על הפגיעה ונחושים להחזיר את הפעילות בחברה לסדרה".

ועד הטייסים מסר כי הסיבה לכאוס בחברה היא "התנהלות הנהלת אל על וחבורת 'קלאבמרקט' בראשות תמי מוזס-בורוביץ. אטימות החברה וניהולה הכושל מביאים לפגיעה במאות נוסעים נוספים. מנכ"ל המרוויח חמישה מיליון שקלים וזה מה שהוא מוציא תחת ידיו בשנת שיא לחברה - לא ראוי לתפקידו!".