אילוסטרציה (צילום: רויטרס, חדשות)
הניסיון להגיע להסדר לא צלח. אילוסטרציה | צילום: רויטרס, חדשות

אישה נכה קשת יום שצברה חוב בסך 3,500 שקלים לחברת פלאפון, מתקשה להגיע להסדר תשלומים מול משרד עורכי הדין החיצוני ששכרה החברה כדי לנהל את התביעה מולה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

מדובר בחוב מקורי בסך 1,500 שקלים שתפח במשך הזמן לסכום של 3,500 שקלים וגרר פנייה להוצאה לפועל. בניסיון להגיע להסדר תשלומים עם החברה, יצרה בתה של בעלת החוב קשר עם משרד עורכי הדין החיצוני ששכרה פלאפון לצורך ניהול התביעה.

בשיחות שקיימה עם נציגי המשרד, ביקשה הבת – חיילת בת 19 – להתחשב באופן חריג במצבה הרפואי של אמה הסובלת מנכות בשיעור של 100% ולפרוס את החוב לתשלומים, אולם בקשתה נדחתה פעם אחר פעם.

"נדהמתי לגלות שבמשך שבועיים ימים מטרטרים אותה, עשרות שיחות טלפון, לא מוכנים להקשיב", אמר עו"ד אסף שרעף שהחליט לייצג את בעלת החוב לאחר שפגש בבתה בהוסטל שבו שהתה.

מחברת פלאפון נמסר בתגובה: "ללקוחה חוב של אלפי שקלים שאינה מתכחשת לו, והטיפול – כמו במקרים דומים – הועבר למשרד עורכי דין חיצוני המתמחה בגבייה. איננו מכירים את פרטי השיחה, אך יודגש כי כל משרדי עורכי הדין שעובדים עמנו מונחים לפעול ברגישות ובאדיבות גם כלפי בעלי חוב. אני מצרים מאוד על תחושותיהם של הלקוחה ומשפחתה ומבטיחים שהמקרה ייבדק"