דייל, נוסעים זועמים וסרטון מביש - השילוב הזה מוכר לכל מי שצפה ב"סרטון השוקולד" מהטיסה המפורסמת, עכשיו מגיע סרטון חדש, מביש לא פחות: זה קרה לפנות בוקר (שישי) - נקדימון ואנה בר נתן, בני זוג מרמת גן שהזמינו כבר לפני מספר חודשים חבילת נופש לברלין, התייצבו שלוש שעות לפני הטיסה בנתב"ג. כשהגיעו לעמדת הצ'ק אין (רישום לטיסה) התבשרו שאין להם מקומות על הטיסה בגלל כרטוס יתר. הוויכוח עם דיילת הכרטוס הגיע בשיאו להצגת אצבע משולשת מצידה וחריצת לשון. תיעוד האירוע הגיע לידי חדשות 2 Online.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בני הזוג, בשנות ה-60 לחייהם, פנו לנציגי עמדת הכרטוסים של חברה המספקת שירותי קרקע לנוסע בשם חברות התעופה הזרות הפועלות בנמל. אחת מדיילות הכרטוס הציעה לשניים טיסה חלופית. בני הזוג הבהירו, לטענתם, שהם רוצים לקבל אישור בכתב על "אוברבוקינג", רישום יתר של נוסעים לטיסה, ולא להמתין לטיסה חלופית שהייתה מקצרת את זמן שהותם בברלין. האישור אמור לשמש לקבלת החזר כספי על הטיסה שבוטלה.

דיילת הכרטוס שוחחה עם אחד מעמיתיה בטלפון אודות בני הזוג. לטענת אנה בר נתן, היא שמעה את הדיילת מספרת כי בני הזוג מסרבים לעלות על טיסה חלופית. "תגידי אין טיסות, אל תגידי לא רוצים לטוס", אמרה בר נתן לדיילת בזעם.

אצבע משולשת
אצבע משולשת | צילום:

תגובת הדיילת הייתה לא שגרתית במיוחד. תחילה חרצה לעברה בני הזוג לשון ואחר כך הניפה לעברם אצבע משולשת. "זה יפה, את יכולה להמשיך, את תצטערי על זה", אמרה לה בר נתן. "אני אביא לפה ביטחון", הוסיפה לעבר בעלה.

התריס הורד

"מה הטלפון של המשטרה?", שאלה בהמשך הדיילת את אחת מעמיתותיה. "אתם תחכו שהמשטרה תגיע ותמחק לכם את ההקלטות, ואז ניתן לכם את האישור", הבהירה לבני הזוג. בעקבות העימות בין הצדדים, הוזעקה לדלפק נציגת ביטחון שביקשה מבני הזוג להפסיק לצלם. במקביל, סגרה הדיילת את תריס הדלפק.

"הרגשנו מושפלים", אמר לחדשות 2 Online נקדימון בר נתן. "לא ישנו כל הלילה, לאישתי יש פגיעה ברגל והיא לא יכולה לעמוד הרבה זמן. זו פעם ראשונה שאני נתקל ביחס כל כך מזלזל ופוגע".

חורצת לשון
חורצת לשון | צילום:

גם אנה בר נתן נפגעה מאוד מהיחס שקיבלה. "חשבתי שאני מדמיינת", אמרה. "לא חשבתי שזה היחס שאני אקבל בנמל תעופה בשנת 2015. רק ביקשתי ממנה אישור על כרטוס יתר אחרי שהחלופות לא התאימו לנו והיא התייחסה אלינו ככה".

מחברת לאופר-GHI נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים בפני הלקוחות ורואים בחומרה רבה את התנהלות העובדת. על פי הסרטון שהובא לידינו, העובדת פעלה בניגוד מוחלט לנהלים ולסטנדרט השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. לא משנה כמה חריג העומס בשדה, כפי שהיה היום, אין כל הצדקה לתגובה זו מצד עובדת החברה. הנושא ייבדק, העובדת הושעתה מיידית מעבודתה והיא תוזמן לשימוע".

לפניות לכתב: MatanH@Ch2news.tv

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של מתן חצרוני