הדמיה, ארכיון (צילום: ינון תכנון יעוץ ומחקר בע"מ)
הדמיה, ארכיון | צילום: ינון תכנון יעוץ ומחקר בע"מ

כחלק ממיזם הרכבת הקלה בגוש דן, נבחנו חלופות רבות להמשך העבודות אחרי הקמת הקו האדום. בין היתר דובר על קווים עיליים ותחתיים במסלולים שונים, אולם שר התחבורה ישראל כץ מאמין בחלופה אחת בלבד - הקו הצהוב.

לעדכונים נוספים ולשליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק 

בישיבה שהתקיימה הערב (ראשון) בין שר התחבורה ישראל כץ ומשרד האוצר, הנחה כץ אתא אנשי המשרד להמשיך ולבחון את היתכנות הקו הצהוב, מסלול רכבת תחתית שיתחיל משתי נקודות - ברחובות וברמלה, ומשם ימשיך עד לרעננה וכפר סבא.

מובן שהרכבת תעבור גם בחלק מתחנות הקו האדום, כמו גם בתחנות מהקו הסגול ומהקו הירוק - שני קווים הנמצאים עדיין בשלב התכנון. כל אלו ביחד אמורים ליצור תשתית חדשה לגמרי בכל האזור של המטרופולין באזור המרכז. אולם עדיין לא ברור מתי כל זה יקרה וכמה זה יעלה.