בתוך נסים צדוק גרים בכיף שני מוזיקאים עם שמות שונים, בגדים שונים, ממוצא שונה ואפילו, ופה זה מתחיל להיות קצת מוטרף - טלפונים סלולריים שונים. הראשון, ניסים צדוק, והשני היה שם עוד קודם. הוא נקרא בתעודת הזהות טל הפטר.

זה מתחיל בסיפור על זהות כפולה: טל הפטר נולד לאימא מרוקאית ולאבא פולני עם עבר בלהקה צבאית שדחף אותו לזרועות צ'ייקובסקי כבר בגן חובה. בגיל 16 הוא גילה את הג'אז, ובין הקלאסי לג'אז מבית אבא משהו עדיין חיכה שם בשקט מהצד של אמה.

גאה במקור הפולני ובמרוקאי יחד

"המוזיקה המזרחית, אני חושב שהיא הייתה שם", מעיד צדוק, "באיזשהוא מקום היא כל הזמן הייתה שם". הרבה נגיעות של מוזיקאים מערביים במזרחית נעשות עם הומור. כאילו הם מובכים ואומרים: "אל תחשבו שאנחנו באמת מתעניינים בזה, סתאאאם, דאחקות".

גם טל הפטר עשה את הצעד הראשון בהומור. אבל לא לקח הרבה זמן עד שהבין שהוא רוצה לעשות מוזיקה מזרחית, ואז גם הפך טל הפטר לנסים צדוק. "האמת שאני חשבתי לקרוא לעצמי טל בנאי ולסגור את הפינה הזאת. זה נראה לי הכי פשוט".

צדוק מסביר כי נסים לא בא להחביא את טל וגם לא להיפך. "אני גאה בשני המקורות שלי, גם הפולנית וגם המרוקאית". בינתיים הוא מעיד כי זה עובד טוב בתל אביב ומושך התעניינות, גם מצד אמנים כמו ברי סחרוף.