הזוכה בפרויקט: עמותת "שמחה לילד" (צילום: לם וליץ סטודיו)
הזוכה בפרויקט: עמותת "שמחה לילד" | צילום: לם וליץ סטודיו

הבוקר נרשם רגע השיא של פרויקט "מיליון סיבות טובות", שיזם בנק לאומי בשיתוף עם YouTube, במסגרתו הקצה הבנק סכום של מיליון שקלים לתרומה. במהלך הפרויקט, היו אלה הגולשים שהצביעו וקבעו לאילו עמותות יגיע הכסף. הסכום הגבוה ביותר, 200 אלף שקלים, הועבר לעמותת "שמחה לילד".

מנכ"ל לאומי גליה מאור ומנכ"ל "גוגל ישראל" מאיר ברנד, העניקו הבוקר את הפרס הראשון לעמותת "שמחה לילד", המלווה ילדים חולים במחלות כרוניות וגנטיות, עבורה הצביעו כ- 25,000 מהגולשים. במקום השני זכה "אשל אשקלון", בית תמחוי ומרכז יומי לקשישים ובמקום השלישי זכתה עמותת "תנו לחיות לחיות".

בפרויקט, שעלה לאוויר לפני שלושה שבועות, נרשמו קרוב ל- 400 אלף הצבעות. "היציאה החוצה, מוועדת תרומות פנימית, אל ציבור הגולשים, מאפשרת גם לעמותות שלא זכו הפעם לצאת נשכרות, משום שלמעלה משני מיליון גולשים נחשפו אליהם", אמרה המנכ"לית מאור.

113 עמותות העלו סרטונים לפרויקט, כאשר בחלקם נעשה שימוש גם בידוענים. בין הידוענים שנרתמו לפרויקט ניתן למצוא את שני כהן, גורי אלפי, יעל אבקסיס, להקת טיפקס, טוביה צפיר, עלמה זק ואלון נוימן.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק